וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן הכי יקר באוסטריה: עליית הערך של אוסקר גלוך

עודכן לאחרונה: 21.5.2024 / 17:24

לפי "טרנספמרקט", הישראלי שווה כעת 25 מיליון יורו והוא חולק את הפסגה עם שניים מחבריו לזלצבורג. ערכו צמח ב-15 מיליון יורו מאז הקיץ

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.5/ספורט1

לפי כל ההערכות, אוסקר גלוך יימכר בקיץ הקרוב וישתדרג מרד בול זלצבורג לקבוצה גדולה יותר. היום (שלישי) הפך היהלום הישראלי לשחקן בעל ערך השוק הגבוה ביותר בליגה האוסטרית לפי "טרנספרמרקט", וכעת הוא עומד על 25 מיליון יורו - עליה של חמישה מיליון יורו לעומת ההערכה הקודמת. גלוך חולק את הפסגה עם שניים מחבריו לקבוצה - סטחריניה פבלוביץ' וקארים קונאטה, שגם כן מוערכים ב-25 מיליון יורו כל אחד.

העליה של אקס מכבי תל אביב מטאורית בסדר גודל ישראלי: בספטמבר 2022, אחרי שפרץ בסערה, עמד ערך השוק שלו על 3.5 מיליון יורו; לאחר שנמכר לרד בול זול זלצבורג עמד ערכו על 7 מיליון יורו, בקיץ שעבר טיפס ל-10 מיליון יורו, בדצמבר 2023 עלה ל-15 מיליון יורו, ובמרץ האחרון ל-20 מיליון יורו.

אוסקר גלוך, רד בול זלצבורג. Thomas Pichler/SEPA.Media, GettyImages
בדרך לטופ. גלוך/GettyImages, Thomas Pichler/SEPA.Media

אף שלא הצליח להוליך את זלצבורג לזכייה באליפות, גלוך סגר עונה אישית טובה באוסטריה עם 9 שערים ו-18 בישולים בכל המסגרות. הוא הוליך את כל הבונדסליגה האוסטרית עם 15 בישולים - שבעה יותר מהמקום השני, בו נמצא חברו לקבוצה לוקה סוצ'יץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully