וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו שישי לרונאלדו, גם פפה וקונססאו זומנו בנבחרת פורטוגל

הקפטן עם שיא ההופעות באליפות אירופה יוביל שוב את הסלסאו שיחפשו זכייה שנייה. לאאו וסילבה חלק מהסגל, שחקן סיטי בחוץ

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.5/ספורט1

אולי בפעם האחרונה בקריירה, כריסטיאנו רונאלדו זומן היום (שלישי) באופן רשמי לסגל נבחרת פורטוגל ליורו 2024. הסלסאו העמידו שוב סגל נוצץ ויגיעו פעם נוספת כאחת הנבחרות הפייבוריטיות ללכת עד הסוף, ואולי להניף בפעם השנייה בהיסטוריה את גביע אליפות אירופה, אחרי שעשו זאת בפעם הראשונה בטורניר של 2016.

לרונאלדו זה טורניר היורו השישי, ובכך הוא שובר את שיא ההופעות לשחקן אחד, כשהוא מחזיק גם בשיא השערים. שחקנה של אל נאסר יגיע לראשונה לטורניר גדול כשהוא לא שחקן של קבוצה אירופית, ויחד איתו בחלק הקדמי שמות רבים שינסו לסייע לו לכבוש ולעלות מבית ו', שם פורטוגל תשחק נגד טורקיה, גאורגיה וצ'כיה. מלבד הקפטן, ברנרדו סילבה, רפאל לאאו, דיוגו ז'וטה, ז'ואאו פליקס, גונסאלו ראמוס ופרנסיסקו קונססאו יעטרו את החלק הקדמי.

בהגנה פפה בן ה-41 יערוך טורניר נוסף, כנראה האחרון שלו, כשמי שצפוי להיות איתו במרכז ההגנה הוא רובן דיאס. בקישור ויטיניה שחווה עונה נהדרת בפריז סן ז'רמן צפוי לפתוח בקישור, כשגם ברונו פרננדש ופלהיניה חלק מהסגל של רוברטו מרטינס. בשער מי שאמור לפתוח הוא דיוגו קוסטה של פורטו. שם מפתיע שלא זומן הוא מתאוס נונס, קשרה של מנצ'סטר סיטי שלא זכה למקום בסגל.

הסגל המלא

שחקני נבחרת פורטוגל, פפה, כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
מצטרף לעוד יורו עם רונאלדו. פפה/רויטרס

משחקי שלב הבתים של נבחרת פורטוגל ביורו:

פורטוגל - צ'כיה (18.6, 22:00)
טורקיה - פורטוגל (22.6, 19:00)
גאורגיה - פורטוגל (26.6, 22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully