וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק היסטרי בדרך? עולם הטניס מתרגש מהציוץ של סרינה וויליאמס

האמריקאית בת ה-42 שזכתה בכל תואר אפשרי ומעולם לא הודיעה על פרישה, רמזה שבכוונתה לחזור לשחק אחרי קרוב לשנתיים וכמעט שנה לאחר לידת בתה השנייה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.5/ספורט1

האם סרינה וויליאמס תדהים בקרוב מאוד את עולם הטניס? האמריקאית שבספטמבר תחגוג את יום הולדתה ה-43, צייצה היום (שלישי) "אני מוכנה לחזור להכות בכדורים" ובעקבות הפרסום ברשת X (לשעבר טוויטר) עוררה סערה ובעיקר התרגשות רבה לקראת חזרה אפשרית שלה למגרשים.

וויליאמס לא שיחקה טניס מאז ספטמבר 2022, אחרי שסיימה את דרכה באליפות ארצות הפתוחה. היא מעולם לא הודיעה על פרישה וחודש לאחר ההפסד האחרון שלה התראיינה והצהירה "סיכוי גבוה שאחזור לשחק", אולם מאז נכנסה להיריון וכאמור לא שיחקה. כעת, אם להסתמך על ציוץ, זה בהחלט עשוי לקרות.

חוזרת לטניס? ההודעה של סרינה וויליאמס

סרינה וויליאמס לאורך הקריירה זכתה בכל תואר אפשרי: ארבע מדליות זהב אולימפיות, 23 תארי גרנד סלאם, 14 זכיות גרנד סלאם בטורניר הזוגות, הטניסאית היחידה שזכתה ב"גולדן סלאם" ביחידים ובזוגות (זכייה בכל ארבעת הגרנד סלאמים ובמדליה אולימפית באותה שנה) וגם האישה שהייתה הכי הרבה זמן בפסגת הדירוג העולמי - 186 שבועות רצופים. בסך הכל זכתה סרינה וויליאמס ב-367 משחקי מייג'ור, הכי הרבה בטניס הנשים. באליפות ארצות הברית הפתוחה היא זכתה שש פעמים בעבר, הכי הרבה בעידן הפתוח לצד כריס אוורט. בסך הכל זכתה ב-73 תארים.

בספטמבר 2022 דורגה וויליאמס במקום ה-413 בעולם וכאמור השתתפה באליפות ארצות הברית לפני שהפסיקה לשחק - היא הודחה רק בסיבוב השלישי להפתעת רבים, בייחוד בשל העובדה שחלפה על פני המדורגת שנייה בעולם אנט קונטבייט. באוגוסט 2023 ילדה את בתה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully