וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא חמישה שחקנים: הקיץ המאתגר שממתין למכבי תל אביב

האלופה תחל את דרכה במוקדמות האלופות במקביל לתחילת טורניר הכדורגל במשחקים האולימפיים, כשהיא צפויה להיות הספקית המרכזית של שחקנים לנבחרת של לוזון. חמשת המוזמנים הפוטנציאליים אמורים להיעדר גם מכל תקופת ההכנה לעונה והבעיה תהיה בעיקר בחלק הקדמי

תקציר משחק ההכתרה: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:3/ספורט1

אחרי הפרישה של שרן ייני אתמול (שני) שתי סוגיות משמעותיות עוד לפני מכבי תל אביב, עתיד רובי קין וערן זהבי, אבל על הקבוצה רובץ עוד עניין מאוד מורכב לקראת הקיץ הקרוב.

זה קיץ מיוחד, בו נבחרת ישראל האולימפית תשחק בפריז ומכבי תל אביב אמורה להיות הספקית המרכזית של שחקנים לנבחרת של גיא לוזון. חמישה שחקנים של מכבי תל אביב נכללים בסגל המלא וייתכן שגם אחרי הניפויים כל החמישה יישארו. מדובר בדור תורג'מן, רוי רביבו, אושר דוידה, עידו שחר ואלעד מדמון שנרכש, כזכור, מהפועל חדרה.

רוי רביבו במדי נבחרת ישראל עד גיל 20. Eurasia Sport Images, GettyImages
אמור להיות חלק מהסגל של לוזון. רביבו/GettyImages, Eurasia Sport Images

אין עוד קבוצה לה יש חמישה נציגים פוטנציאליים בסגל של הנבחרת האולימפית, שימנה 18 שחקנים כולל שוערים. ב-19 ביוני תתכנס הנבחרת של גיא לוזון לתחילת האימונים לקראת המשחקים האולימפיים, ב-2 ביולי תמריא לפולין למחנה אימונים ולאחר מכן תשוב לארץ, תתארגן וב-19 ביולי תמריא לפריז לקראת המשחק הראשון ב-24 בחודש מול מאלי. בהנחה שחמשת שחקני מכבי תל אביב המדוברים יהיו בסגל הסופי של לוזון, דבר סביר שיקרה, תצטרך מכבי תל אביב להתמודד עם מוקדמות ליגת האלופות ללא השחקנים האלה - היא תחל את דרכה האירופית ב-23/24 ביולי, במקביל לפתיחת משחקי הנבחרת בצרפת.

מדובר בשחקנים משמעותיים במכבי תל אביב, חלקם שחקני הרכב, ומכאן שמכבי תל אביב בהכנות שלה לעונה הקרובה - שהחלו כבר ויתעצמו בימים הקרובים - צריכה לקחת בחשבון שכדי להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות או לפחות לליגה האירופית או לקונפרנס ליג, עליה להתכונן בידיעה שיחסרו לה חמישה שחקנים.

הקושי העיקרי הוא בחלק הקדמי, שם כאמור יש שלושה שחקנים פוטנציאליים שייעדרו - דוידה, תורג'מן ומדמון. אם מכבי תל אביב לא תמצא לכך פתרונות, היא עלולה להתקשות מאוד להגיע לשלב הבתים באחד המפעלים, מה עוד שקרוב לוודאי שבקיץ הקרוב ואולי אף לתוך עונת המשחקים הבאה היא לא תוכל לארח בישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אושר דוידה שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל עם גיא מזרחי. קובי אליהו
דוידה (ושחר שברקע) כנראה יחסרו למכבי תל אביב במוקדמות האלופות/קובי אליהו

לפחות עד עכשיו מכבי תל אביב לא שלחה שום מסר או בקשה להתחשב בה בבחירת השחקנים והמאמן גיא לוזון חופשי לגמרי לבחור את השחקנים שהוא רוצה, בטח כשמדובר באירוע היסטורי אחרי 48 שנים שישראל לא השתתפה במשחקים האולימפיים. כל החמישה, אם אכן ייכללו בסגל, אמורים להיות חלק מהנבחרת מחודש יוני ולכל הפחות עד תחילת חודש אוגוסט, כך שהם אמורים להיעדר בכל מקרה מכל הכנות הקבוצה לפתיחת העונה.

שחקני מכבי תל אביב בשת"פ עם פקטורי 54. סער פסח לסטודיו פקטורי 54,
שיתוף פעולה מתמשך בין פקטורי 54 ובית האופנה בוס למכבי ת"א/סער פסח לסטודיו פקטורי 54

בתוך כך, לכבוד הזכייה המרגשת באליפות, הגיעו שחקני מכבי תל אביב ליום צילום בבלומפילד והציגו את החליפות הקלאסיות של בוס מבית פקטורי 54 - כחלק משיתוף הפעולה המתמשך והמוצלח בין פקטורי 54 ובית האופנה בוס לבין מועדון הכדורגל מכבי תל אביב. ארבעה משחקני הקבוצה - דור פרץ, רוי רביבו, גבי קניקובסקי ויוריס ואן אובריים - הגיעו לאצטדיון בלומפילד והתמסרו כמו מקצוענים לעדשת המצלמה. השחקנים לבשו טוטאלוקים במראה ספורט-אלגנט בעיצוב בוס, שכללו חליפות שחורות קלאסיות עם טי-שירטס לבנות ונעלי סניקרס.

מיהו שחקן העונה?

ערן זהבי
מילסון
גבי קניקובסקי
24011 משתתפים

מיהו מאמן העונה?

רובי קין
מסאי דגו
רוני לוי
שרון מימר
חיים סילבס
סלובודן דראפיץ'
29063 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully