וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה תנסה לצרף זרים שכבר שיחקו בישראל, בילנקי מועמד

קוז'וך ואנשי המועדון עובדים במרץ על בניית הסגל לעונה הבאה במקביל להכנות לגמר גביע המדינה. חלוץ מכבי נתניה על הכוונת כחלק מהרצון להחליף שלושה זרים

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט1

מכבי פתח תקוה סיימה אמש (שני) את הליגה עם תיקו 1:1 נגד בית"ר ירושלים בטדי. עבור הקבוצה זה היה המשחק הרשמי האחרון לפני גמר גביע המדינה שייערך ב-30.5, נגד הפועל באר שבע בבלומפילד. בקבוצה ניסו לתאם משחק אימון לימים הקרובים, אך בשל העובדה שכל הקבוצות מסיימות פעילות, יקיים הצוות המקצועי משחק אימון פנימי בתוך המועדון כדי לשמור על סוג של כושר משחק, לקראת הגמר.

שלושת הבלמים שנעדרו אתמול בשל צבירת כרטיסים צהובים, אנדראס קארו, עוביידה חטאב ומוחמד הינדי, ישובו לסגל לקראת הגמר ושלושתם נמצאים חזק בתמונת ההרכב. לוקה שטור עדין לא החלים מפציעה במפשעה ורק בימים הקרובים יתברר מצבו.

שחקן מכבי נתניה סטניסלב בילנקי. ברני ארדוב
יתאחד עם קוז'וך בפתח תקוה? בילנקי/ברני ארדוב

לצד ההכנות לגמר הגדול, בפתח תקוה כבר החלו מאחורי הקלעים גם בעבודת הרכבת הסגל לעונה הבאה. בפתח תקוה מתכוונים להחליף שלושה זרים לפחות ובשל העובדה שקשה להביא בתקופה הזאת זרים איכותיים לישראל, יעשו במועדון מאמצים לצרף שחקנים שכבר שיחקו כאן, או משחקים בישראל העונה ומכירים את הליגה ואת המדינה.

אחד המועמדים להצטרף הוא החלוץ סטניסלב בילנקי ממכבי נתניה, שחתם במדי היהלומים עוד בימיו של רן קוז'וך במועדון. קוז'וך מחזיק ממנו מאוד ומאמין שהוא יוכל להשתלב היטב בפתח תקוה בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully