וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דה יונג עשוי להיות כשיר למשחק הראשון. ויינאלדום יהיה ביורו"

קומאן, מאמן נבחרת הולנד, הסביר את ההחלטה לזמן את קשר ברצלונה שפצוע בקרסול והתייחס לכושרו של ממפיס דפאי: "יש לנו עוד מחנה אימונים ושני משחקי הכנה"

דריבל, 16.5/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

בשבוע שעבר פרסם רונלד קומאן את רשימת 30 השחקנים שזומנו לסגל הראשוני שלו ליורו 2024 והוא כלל בין הכוכבים גם את פרנקי דה יונג וממפיס דפאי, שניים שמתמודדים עם פציעות לאחרונה. אמש (שני) הוא התראיין לתקשורת ההולנדית והסביר את ההחלטה לזמן את השניים, שלא אמורים להיות בין ארבעת השחקנים שייחתכו מהסגל הסופי שייצג את הולנד באליפות אירופה הקרובה בגרמניה.

דה יונג, קשר ברצלונה, נפצע בקרסול בדיוק פני חודש בקלאסיקו נגד ריאל מדריד וכבר אז היה ברור שלא ישוב לשחק העונה במדי הקטלאנים. עם זאת, הצוותים הרפואיים הבהירו מיד שהם לא צופים שהוא יחמיץ את היורו בעקבות הפציעה ועל אופטימיות שמר גם קומאן כאשר התייחס למצבו של דה יונג.

"אפשר להגיע ליורו עם 26 שחקנים ואני יכול להרשות לעצמי לקחת סיכון עם שחקן אחד כמו דה יונג", אמר קומאן על ההחלטה לזמן את הקשר הפצוע, למרות ששחקנים אחרים שלא כשירים כרגע הוא בחר להשאיר בחוץ, "הוא עשוי להיות כשיר למשחק הראשון".

פרנקי דה יונג שחקן ברצלונה מפונה על אלונקה. רויטרס
יהיה בהרכב ב-16 ביוני נגד פולין? דה יונג/רויטרס

בסגל של קומאן נכלל כאמור גם ממפיס דפאי, חלוץ אתלטיקו מדריד שלאחרונה התאושש מפציעת שריר ועלה כמחליף בשלושת המשחקים האחרונים של הקולצ'ונרוס, אבל כלל לא הבקיע מאז חודש מרץ. "ממפיס שיחק חצי שעה בסוף השבוע ואל תשכחו שיש לנו מחנה אימונים ושני משחקי הכנה עד היורו. אני מאמין שממפיס יהיה כשיר לחלוטין עד פתיחת היורו".

שחקן נוסף שזומן הוא ג'ורג'יניו ויינאלדום, שבספטמבר האחרון נמכר מפריז סן ז'רמן לאל-איתיפאק הסעודית. קומאן אישר בריאיון שלו אתמול כי ויינאלדום לא ינופה מהסגל ויהיה חלק מהנבחרת ביורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הסגל המלא של נבחרת הולנד

משחקי הולנד בשלב הבתים:

הולנד - פולין (16.6)
הולנד - צרפת (21.6)
הולנד - אוסטריה (25.6)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully