וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן עשויה להפתיע בבחירת מאמן, טוכל סימן שני יעדים אפשריים

עודכן לאחרונה: 20.5.2024 / 19:43

בגרמניה טוענים: השמות הגדולים ירדו מהפרק, "מחפשים בפרמיירליג פיתרון שיוסכם על כולם". טוכל מחכה להצעה מיונייטד או צ'לסי

תקציר: הופנהיים - באיירן מינכן 2:4/ספורט1

באיירן מינכן ממשיכה לחפש אחר מאמן חדש, ומשבוע לשבוע עושה רושם שעוד ועוד מועמדים יורדים מהפרק. לפי "בילד", עיקר החיפושים מתרכזים כרגע בפרמיירליג - ולא בפעם הראשונה, לאחר שהמגעים עם אונאי אמרי, רוברטו דה זרבי ואוליבר גלאסנר לא נשאו פרי. לאחרונה עלה גם שמו של אדי האו מניוקאסל, אולם גם הוא ירד מהפרק. "המטרה כרגע היא לחפש פיתרון שיהיה מוסכם על כל הבוסים, ולאו דווקא שם גדול", נכתב.

השמות הגדולים, בתוכם גם אריק טן האח, ז'וזה מוריניו, האנזי פליק וזינדין זידאן, כבר לא ריאליים. אשר לדה זרבי, "כעת יש 0 אחוז סיכוי שהוא יגיע", כתב העיתונאי פלוריטן פלטנברג. "הוא היה אחד המועמדים המובילים בהתחלה, התקיימו שיחות אך לא הושג סיכום. הוא לא יהיה המאמן הבא. כרגע קה להגיד מי המועמד המוביל". בשעות הערב הוזכרו גם תומאס פרנק מברנטפורד ו-וינסנט קומפני מברנלי כמועמדים אפשריים.

תומאס טוכל, עליו הפעילה קבוצת הפאר הבווארית לחצים גדולים להישאר, מחזיק בשלוש אופציות עיקריות כרגע לעונה הבאה, לפי אותו דיווח - שנת שבתון, מנצ'סטר יונייטד או צ'לסי. עם השדים האדומים כבר נוצר קשר ראשוני, וגם חזרה לבלוז בהחלט נראית אפשרית - אף שעתידם של אריק טן האח ומאוריסיו פוצ'טינו כמובן טרם נקבע. "לקבוצה הראשונה שתפנה אליו תהיה את הסיכוי הטוב ביותר להשיגו", כתב פלטנברג.

תומאס טוכל מאמן באיירן מינכן. רויטרס
לאן עכשיו? טוכל/רויטרס

עוד נטען כי טוכל יקבל פיצוי בשווי למעלה מ-10 מיליון יורו (שארית חוזהו עד 2025), כך שקבוצתו הבאה לא תצטרך לשלם לבאיירן פיצוי כספי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully