וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנה סלוט הוכרז כמאמן ליברפול. דיווחים: חתם לשלוש שנים

המייטירדס כצפוי הודיעו על הגעת ההולנדי בן ה-45 בתור מחליפו של יורגן קלופ על הקווים. אורך החוזה לא פורסם, בממלכה דווח שיהיה תקף עד 2027

טקס הפרידה של ליברפול מיורגן קלופ/ספורט1

ארנה סלוט אישר בסוף השבוע שהוא יאמן את ליברפול בעונה הבאה, יורגן קלופ אפילו שר את שמו של ההולנדי על כר הדשא באנפילד כאשר נפרד מאוהדי הקבוצה בתום הניצחון אתמול (שבת) על וולבס שהיה משחקו האחרון במועדון אחרי תשע שנים וכעת הגיעה גם ההכרזה הרשמית מצד המייטירדס.

ארנה סלוט הוכרז רשמית כמאמנה החדש של ליברפול, על פי הדיווחים באנגליה בחוזה לשלוש שנים כי המועדון לא חשף את אורך החוזה. עבור סלוט שזכה עם פיינורד באליפות הולנד בעונה שעברה והעונה בגביע, תשלם ליברפול כ-11 מיליון יורו בשל העובדה שהיה תחת חוזה. אנשי הצוות המקצועי שיגיעו איתו טרם הוכרזו, אבל לפחות שניים מאנשיו בפיינורד אמורים להמשיך איתו.

קלופ כבר הכין את אוהדי ליברפול לבואו של סלוט

כידוע, מעבר לשלל ההכרזות ב-48 השעות האחרונות, כבר לפני שלושה שבועות נודע כי סלוט בן ה-45 יגיע לאנפילד בעונה הבאה. בקיץ שעבר על פי הפרסומים הוא דחה הצעה מטוטנהאם וליברפול בחרה בו בשל העובדה שהוא מוערך בזכות סגנון המשחק ההתקפי שלו והיכולת לקדם שחקנים צעירים, תכונות שליברפול חיפשה במחליף של קלופ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully