וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי ודי מריה בסגל נבחרת ארגנטינה, דיבאלה מחוץ לקופה אמריקה?

אלופת העולם תנסה להגן על תוארה כאלופת דרום אמריקה, הוותיקים וביניהם אוטמנדי זומנו למשחקי ההכנה לקראת מה שצפוי להיות הטורניר האחרון שלהם. כוכב רומא מחוץ לרשימה

תקציר ניצחונה של ארגנטינה 0:1 על ברזיל בגמר קופה אמריקה 2021/ספורט1

אליפות אירופה בכדורגל תצא לדרך בעוד כשלושה שבועות בגרמניה וההתרגשות רבה, אבל זו לא תהיה התחרות הגדולה היחידה שתרגש אותנו הקיץ, כי בארצות הברית תחל בעוד חודש בדיוק תחרות הקופה אמריקה, אליפות דרום אמריקה שבמהלכה ליאונל מסי וכוכבים ארגנטינאים נוספים כנראה יערכו את ההופעות האחרונות שלהם במדי האבליסלסטה. היום (שני) פרסם המאמן ליאונל סקאלוני את הסגל שלו למשחקי הידידות שייערכו בסך הכל ימים ספורים לפני הקופה, כך שלא אמור להיות שינוי מהותי בסגל כל עוד לא יהיו פציעות או אירועים חריגים אחרים.

משחקי הקופה אמריקה ייערכו מה-20 ביוני ועד ה-14 ביולי וכידוע ארגנטינה תנסה להגן על התואר שבו זכתה בברזיל במהדורה האחרונה של האליפות ב-2021. סקאלוני זימן 29 שחקנים למשחקי הידידות נגד אקוודור וגאווטמלה (10 ו-14 ביוני בהתאמה) ובכל מקרה יאלץ לשחרר שלושה שחקנים עד שתיפתח התחרות, כי בכל נבחרת מותר לזמן 26 שחקנים.

שחקני נבחרת ארגנטינה אנחל די מריה, ליאונל מסי. רויטרס
כנראה הריקוד האחרון שלהם במדי נבחרת ארגנטינה. די מריה ומסי/רויטרס

הסגל המלא של נבחרת ארגנטינה

זהו ככל הנראה יהיה הטורניר הבינלאומי האחרון של ליאונל מסי שיחגוג במהלך הקופה אמריקה את יום הולדתו ה-37. מי שהצהיר שיפרוש אחרי הטורניר הוא אנחל די מריה, האיש שכבש בגמר הקופה נגד ברזיל ב-2021 וגם בגמר המונדיאל נגד צרפת ב-2022. בסגל של אלופת העולם נכלל גם הבלם הוותיק ניקולאס אוטמנדי, שכמו די מריה גם הוא בן 36 וצפוי להודיע על פרישה הנבחרת אחרי האליפות.

מי שלא זומן לסגל הוא פאולו דיבאלה, שאת מקומו אפשר לומר שתפס אלחנדרו גרנאצ'ו, הכוכב הצעיר של מנצ'סטר יונייטד. כל עוד לא תהיה הפתעה יוצאת דופן כאמור לעיל, המשמעות היא שדיבאלה גם לא יהיה חלק מהקופה אמריקה, כי לא סביר שסקאלוני יזמן אותו רק למשחקים עצמם ומבלי שהיה חלק מכל תקופת ההכנה לטורניר. ממנצ'סטר גם יגיע לאליפות אלוף אנגליה חוליאן אלברס, חלוץ סיטי שצפוי לחלוק את הדקות בחוד עם לאוטרו מרטינס. ג'ובאני לו סלסו שממעט לשחק בטוטנהאם, נכלל בסגל הרחב גם כן.

משחקי נבחרת ארגנטינה בקופה אמריקה

21.6: נגד קנדה
26.6: נגד צ'ילה
30.6: נגד פרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully