וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם סוללת כוכבים על המגרש ובעמדת השידור: רולאן גארוס יוצא לדרך

טורניר הרולאן גארוס היוקרתי יוצא לדרך עם סיקור של שורת כוכבים מובילה בבלעדיות בערוץ Eurosport. הצופים בישראל יהנו מכל נקודה בכל 886 המשחקים שיתקיימו על פני 16 מגרשים

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי, אלוף רולאן גארוס 2023. רויטרס
נובאק ג'וקוביץ' לאחר הזכייה אשתקד/רויטרס

קיץ הספורט של האחים וורנר דיסקברי (WBD) מתחמם כאשר הטניסאים הגדולים בעולם ייפגשו במגרש החימר האייקוני ביותר בעולם לטורניר הראשון מבין שניים בסטאד רולאן גארוס בעוד שלושה חודשים.

כיסוי מקיף לחלוטין של מגרשי החימר יוצע לאוהדי טניס שייהנו מטורניר הרולאן גארוס באופן בלעדי בישראל בערוץ יורוספורט בין התאריכים 20 במאי עד ה-9 ביוני. כל נקודה ממשחקי היחידים, הזוגות, הג'וניור, כיסאות הגלגלים והאגדות יהיו זמינים לאוהדים. סיקור טלוויזיוני מקצה לקצה המציג את המשחקים הגדולים ביותר ומיטב הגיבורים המקומיים יהיו זמינים גם ב-19 שפות, עם הופעה חיה שתחל 30 דקות לפני המשחק בכל יום מבמת ההגרלה המרכזי ביום ראשון ה-26 במאי.

האקשן מהגראנד סלאם השני של השנה מקדים את האליפות, ווימבלדון (1-14 ביולי), שם האחים ורנר דיסקבריי מקרינה את האקשן ב, כאשר רולאן גארוס חוזר לארח את המשחקים האולימפיים פריז 2024 החל מה-27 ביולי. הערוצים והפלטפורמות של האחים ורנר דיסקבריי יהיו המקום היחיד לצפות בכל רגע של האקשן, מה שיוכיח מחדש את תפקידה כביתו של הטניס , ואף יציע לאוהדים יותר מ-1,600 שעות של כיסוי טלוויזיוני לאורך כל השנה.

אגדות המשחק חוזרים לרולאן גארוס

הפקת סיקור באתר ובאולפני השוק המקומי, כולל את אולפן קוביות המציאות המשולבת עטור הפרסים בלונדון, ואת המערך המדהים של מומחי הטניס של יורוספורט שישדרג עוד יותר את הסיקור שלו על ידי מתן ניתוח יומי, תובנות ודעות מהקולות המהימנים ביותר של הספורט.

לשנת 2024, מערך הטניס הבינלאומי של יורוספורט המציג סיקור באתר כולל אלופי גראנד סלאם ופיינליסטים כולל כריס אוורט, ג'ון מקנרו, מאסט וילאנדר, אלכס קורטיה, מישה זברב, אליז לים ולורה רובסון, כאשר ברברה שט וטים הנמן מובילים את הסיקור של אולפן הקובייה לפני שהם נוסעים לפריז משלב חצי הגמר להפקה מלאה באתר. הם יוצרים הרכב גראנד סלאם הנתמך על ידי מומחי אולפנים בשוק המקומי, הכוללים: בוריס בקר, ברברה ריטנר ופיליפ קולשרייבר (גרמניה), קרלה סוארס נבארו, ניקולס אלמגרו ואנאבל מדינה-גאריגס (ספרד) ורוברטה וינצ'י (איטליה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully