וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד בראש: מודריץ' ישתווה לקסיאס, אבל רונאלדו בורח

הקשר הוותיק זומן לסגל קרואטיה ויופיע ביורו חמישי - יותר מאגדות כמו תוראם, שמייכל ודל פיירו. CR7 יקדים אותו, ופפה?

תקציר: קרואטיה - ארמניה 0:1/ספורט1

מאמן נבחרת קרואטיה, זלטקו דאליץ', פרסם היום (שני) את הסגל של נבחרת קרואטיה ליורו 2024 ולא הפתיע כלל. כל השמות המובילים בפנים (יושקו גברדיול, מתאו קובאצ'יץ', יוסיפ סטנישיץ', אנדריי קרמאריץ' ועוד), אבל זה זמן טוב להתעכב על הגדול מכולם - לוקה מודריץ'.

בגיל 38 מודריץ' הוזמן לטורניר יורו חמישי בקריירה, ולזה אפשר לצרף כמובן ארבעה מונדיאלים. קרואטיה נוהגת לזייף באליפויות אירופה - אם משווים אותן לאליפויות העולם, ולכן מודריץ' צבר "רק" 13 הופעות ביורו. במונדיאלים יש לו 19 משחקים.

דאליץ' אמר במסיבת העיתונאים: "עונה כמו זו שלוקה עבר עם ריאל מדריד לא ממש מתאימה לו - הוא רוצה להיות על המגרש בכל רגע נתון. אני יודע שהוא שיחק קצת פחות העונה... אנחנו בקשר יומיומי, הוא לא יכול לחכות להצטרף לנבחרת ולהנהיג אותה".

שחקן נבחרת קרואטיה לוקה מודריץ'. Pixsell/MB Media, GettyImages
"לא יכול לחכות להצטרף לנבחרת ולהנהיג אותה". מודריץ'/GettyImages, Pixsell/MB Media

מודריץ' עומד להשאיר מאחור רשימה ארוכה של שחקנים ששיחקו בארבעה טורנירי יורו. ביניהם אפשר למצוא את אדווין ואן דר סאר, פטר שמייכל, זלאטן איברהימוביץ', אלסנדרו דל פיירו, ג'ורג'ו קייליני, ליליאן תוראם ועוד שמות גדולים אחרים.

רק שני שחקנים היו בחמישה טורנירי יורו עד כה: איקר קסיאס וכריסטיאנו רונאלדו. CR7 יהיה בסגל של פורטוגל ויישאר בודד בצמרת, אבל מודריץ' "יעבור" את קסיאס. שוער העבר אמנם היה חלק מהסגל בחמש אליפויות אירופה, אבל שיחק רק בשלוש.

למודריץ' אגב, עשוי להצטרף חברו לריאל מדריד לשעבר, פפה. אם הוא יוזמן, גם עבורו זה יהיה יורו חמישי. המחנה המשותף לשיאנים מודריץ', פפה, רונאלדו וקסיאס הוא שכולם היו שותפים לאותו חדר הלבשה פעם.

היוצא מן הכלל אולי יהיה רוי פטריסיו, שייתכן שיוזמן ליורו חמישי (שיחק בשלושה ובאחד נוסף בילה על הספסל).

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

המשחקים של קרואטיה בבית ב':

15.6, 19:00: ספרד - קרואטיה
19.6, 16:00: קרואטיה - אלבניה
24.6, 22:00: קרואטיה - איטליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully