וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצים והרצות שצבעו את נמל תל אביב בצהוב - למען החטופים

ביום שישי האחרון התקיים מפגש נבחרת שלוה-סקוני בנמל ת"א, ואל מקום ההתכנסות בחנות של נותנת החסות הראשית לנבחרת, הגיעו חברות וחברי נבחרת שרצו יחד 15 קילומטרים. התוצאה המרהיבה של נחיל צהוב, צבע מדי האימון של סקוני שנבחרו השנה שעליהם הודפס סמל השבת החטופים

נבחרת שלוה סקוני/יחצ

נבחרת 'שלוה-סקוני' למרתון ניו יורק 2024 מונה 260 רצות ורצים והיא הנבחרת הראשונה והיחידה שיוצאת מישראל למרתון היוקרתי ביותר בעולם- מרתון ניו יורק.

לאחר שהנבחרת דחתה את השתתפותה במרתון ניו יורק בנובמבר 2023 עקב אירועי ה-7 באוקטובר ומלחמת חרבות הברזל וכל 120 הרצות והרצים שהתאמנו במשך כחצי שנה נשארו בישראל, השנה מתוכננת לצאת נבחרת גדולה יותר של 260 חברים המהווה את אחת הקבוצות הגדולות ביותר בעולם שמשתתפות במרתון, שאינה מארה"ב.

כחלק מההכנות הקדחתניות של חברי הנבחרת הכוללים ארבעה אימוני ריצה בשבוע בשילוב עם אימוני כח ולרוב גם שחייה ו/או אופניים, ישנם מפגשי ריצה משותפים שהופכים את הרצים לנבחרת שמטרתה אחת - לסיים את מרתון ניו יורק בהצלחה למען ילדי שלוה.

נבחרת שלוה סקוני בנמל תל אביב. אבישי בדולח,
נבחרת שלוה סקוני בנמל תל אביב/אבישי בדולח

ביום שישי האחרון התקיים מפגש נבחרת בנמל ת"א, ואל מקום ההתכנסות בחנות סקוני, נותנת החסות הראשית לנבחרת, בסביבות 6:00 בבוקר הגיעו חברות וחברי נבחרת שרצו יחד 15 קילומטרים.
התוצאה המרהיבה של נחיל צהוב, צבע מדי האימון של סקוני שנבחרו השנה שעליהם הודפס סמל השבת החטופים, להעלאת המודעות והקדשת האימונים לחזרתם, לא פוספסה בפארק הירקון ונמל ת"א.

את הנבחרת המונה כאמור 260 חברות וחברים יוביל סער בוכבינדר, רץ על הרצף האוטיסטי אלוף הספיישל אולימפיקס במקצי 5,000 ו-10,000 מטר וירוצו בה גם מגישת מהדורת חדשות 13 הילה קורח, משנה למנכ"ל בנק יהב אסף גיל, מנהל מותג פיניש באירופה ואוסטרליה עמוס פם, צחי עירון מנכ"ל משותף בפסגות אקוויטי ועוד.

על מנת שהנבחרת תוכל לצאת ולייצג את ישראל בכבוד פורשים את חסותם החברות המובילות בישראל וביניהם סקוני כחסות הראשית, אל-על, בנק יהב, מותג ניקיון המדיח פיניש, תנובה GO, ברא צמחים, ריינד אופטיקס, קרן גוש עציון לפיתוח, געש ביטוחים, נדב דמרי תיירות ומייפל פיננסים. את הליווי התעופתי, התיירותי והלוגיסטי לנבחרת מעניקה איסתא ספורט הנציגה הבלעדית של מרתון ניו יורק בישראל.

נבחרת 'שלוה סקוני' התחילה את דרכה בשנת 2022 ועשתה היסטוריה כאשר לראשונה יצאה נבחרת ישראלית של 65 רצות ורצים שרצו את מקצה המרתון המלא (42.2 ק"מ) עבור ילדי שלוה, וכל אחד מהם גייס תרומות עבור הילדים ומשפחותיהם. בשנת 2023, המספר כמעט הוכפל ו-120 רצות ורצים הרכיבו את הנבחרת, שכאמור אינה יצאה לאור המלחמה. כעת, 260 חברי הנבחרת יקדישו את הריצה שלהם למען עם ישראל, ניצחון הרוח וחיזוק האחדות, הביחד וקבלת האחר, וזאת כדי שילדי ומשפחות שלוה יוכלו לכבוש את המרתונים האישיים והאתגרים היום-יומיים שלהם. כי בשלוה מאמינים שלכל אדם, בכל גיל, מגיעה ההזדמנות לממש את הפוטנציאל הטמון בו ולאפשר שוויון הזדמנויות מלא.

  • עוד באותו נושא:
  • ריצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully