וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל החופשה: אמבפה "בספק" לגמר, דמבלה יעזוב את פריז סן ז'רמן?

הבילוי בפסטיבל קאן בזמן משחק של הקבוצה עורר ספקולציות בצרפת: השאלה שהרגיזה את לואיס אנריקה, הרמז לקראת ליון והטענה שהקיצוני לא רצוי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.5/ספורט1

בזמן שפריז סן ז'רמן סיימה את העונה עם ניצחון 0:2 על מץ במשחק לפרוטוקול במסגרת מחזור הליגה האחרון, בצרפת עסקו בעיקר באלה שנעדרו. שישה ימים לגמר הגביע, קיליאן אמבפה ועוסמאן דמבלה בילו את סוף השבוע בפסטיבל קאן, והספקולציות לגביהם עלו פעם נוספת.

במוצאי שבת (22:00, ספורט2) תפגוש פריז סן ז'רמן את ליון בגמר הגביע הצרפתי, במה שאמור להיות משחק הפרידה של אמבפה, אלא שבעקבות הנופש בריביירה ודבריו של המאמן לואיס אנריקה, בתקשורת לא בטוחים שהחלוץ בתכניות. "נראה מי מוכן, מי לא ומי רוצה את זה יותר", אמר הספרדי, במה שפורש כאילו הוא רומז לכך שאמבפה לא מספיק רוצה להשתתף בגמר.

יחד עם זאת, לואיס אנריקה הגיב בחוסר סבלנות כאשר נשאל בעמדת הריאיונות של +Canal לגבי החופשה הקצרה של צמד שחקני ההתקפה המובילים שלו: "ששת השחקנים שקיבלו מנוחה חופשיים לחלוטין ללכת לאן שהם רוצים ולהתנתק. אם זה בקאן או באסטוריאס (מקום הולדתו של המאמן), זה פחות מעניין אותי".

קיליאן אבמפה ועוסמאן דמבלה מבלים בקאן

בעוד שהתנהלותו של אמבפה פחות הפתיעה, לאור העובדה שבקרוב הוא כבר לא יהיה חלק מפריז סן ז'רמן, העובדה שדמבלה בילה בקאן בזמן משחק - פחות התקבלה בהבנה. פרשן "RMC" דניאל ריולו אף יצא בהצרה לא צפויה: "אני מכין את עצמי לעזיבה של עוסמאן דמבלה בקיץ הקרוב. לא בגלל שחברו הטוב אמבפה עוזב, אלא כי לואיס אנריקה לא רוצה בו יותר".

ריולו הוסיף: "אצל אמבפה זה נורמלי, הוא בחופשה כבר כמה חודשים. דמבלה, לעומת זאת, תחת חוזה. מאז ההדחה בידי בורוסיה דורטמונד הוא שיחק בקושי חצי שעה, למה? לואיס אנריקה לא אוהב אותו. אני מתכונן להכל בקיץ הזה, עם מאמן כזה הכל יכול לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully