וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת ספרא, תמונת מצב: החובות, ההתעקשות והדאגות של הפועל ת"א

עודכן לאחרונה: 20.5.2024 / 11:21

מינצברג רוצה החזר השקעה מלא אך יסתפק בחלקי, השאלה היא מי ייקח אחריות על החובות החדשים שהתגלו: עסקת הרכישה של הפועל תל אביב מגיעה לשלב הקריטי

חגיגות אוהדי מכבי תל אביב/דוד רוזנטל

הפועל תל אביב בקיפאון, האוהדים בלחץ, כרגע אין מי שיתחיל להכין את הקבוצה לעונה הבאה בליגה הלאומית, ובשלב זה במועדון ממתינים להכרעה בנוגע למכירת הקבוצה מדייויד מינצברג לאדמונד ספרא.

בימים הקרובים מינצברג יקבל הצעה מעודכנת בנוגע לתנאים בהם ספרא מוכן לקחת את הקבוצה. מדובר על הצעה שתכלול החזר השקעה חלקי עבור מינצברג, יחד עם ציפייה כי חובות שבמחלוקת בין מינצברג להנהלה הקודמת ייפתרו בין הצדדים, או לחילופין שאחד מהם ייקח אחריות עליהם.

דייויד מינצברג, מבעלי הפועל תל אביב. דני מרון
יודע שהוא עלול להיתקע עם חובות, מועדון בלאומית וחרם מינויים. מינצברג/דני מרון

מינצברג מעוניין לעזוב אך נכון לשלב הזה, דורש את מלוא השקעת הקרן בסך של 17.5 מיליון שקל, כאשר ספרא לא מוכן לכך, אך ברור כי מינצברג יתפשר גם על סכום נמוך יותר לצורך השלמת העסקה.

בנוגע לחובות שבמחלוקת, בשלב הזה כל אחד מהצדדים, מינצברג והבעלים הקודמים, מפיל על הצד השני את האחריות לחובות ובשל כך ישנו קושי לקדם את העיסקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אדמונד ספרא, איש העסקים המעוניין לרכוש את הפועל תל אביב. תנועת אור, אתר רשמי
צריך למהר, ולהתכונן לעונה הבאה. ספרא/אתר רשמי, תנועת אור

השבועיים הקרובים מוגדרים כקריטיים, היות ולאחר מכן כבר תהיה בעיה להתחיל להתכונן בזמן לעונה הבאה ולהעמיד קבוצה שתוכל לעלות ליגה. במקרה כזה, ספרא עלול לרדת מהעסקה ומינצברג יישאר תקוע עם חובות וחרם מנויים שעשויים להוביל לקריסה כלכלית, ולכן נכון גם מבחינתו להתפשר במתווה המתאים ולמכור את המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully