וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר בעונתה הראשונה: מ.כ. באר יעקב העפילה לליגה הלאומית בכדוריד

גברה ביום שישי על א.כ. הפיראטים נס ציונה, 21:22, במפגש המוליכות בליגה הארצית דרום. באר יעקב הבטיחה את המקום הראשון במחוז הדרום בליגה הארצית, בו השיגה 13 ניצחונות לעומת הפסד בודד

באר יעקב רושמת ההעפלה לליגה הלאומית בעונתה הראשונה. מיכל גבע, מ.כ באר יעקב,
באר יעקב רושמת ההעפלה לליגה הלאומית בעונתה הראשונה/מיכל גבע, מ.כ באר יעקב

מ.כ באר יעקב בכדוריד, בעונת הפעילות הראשונה, רשמה בסוף השבוע עלייה לליגה הלאומית, לאחר שגברה ביום שישי על א.כ. הפיראטים נס ציונה, 21:22, במפגש המוליכות בליגה הארצית דרום. באר יעקב הבטיחה את המקום הראשון במחוז הדרום בליגה הארצית, בו השיגה 13 ניצחונות לעומת הפסד בודד, והקדימה כאמור את נס ציונה, עירוני מייסדים רחובות, הפועל ירושלים, וקבוצות נוספות (במחוז הצפוני אגב - בני עקיבא לפלר הרצליה - מתקרבת להשגת כרטיס העלייה).

ניצן סגל הקים ומוביל את המועדון, יחד עם אלון כשרי (שמאמן יחד עם תמיר גרוסינגר) ושי שחר (מנהל הקבוצה), שגם משחקים בה לצד שחקנים רבים ששיחקו לאורך שנים בליגה הבכירה, וחלקם גם שבו מפרישה. מדובר באיציק חליפי, עומרי גדות, אופק גבע, התאומים שי וגל הרשקוביץ, גיל כרמין. נתון פיקנטי - בסגל השחקנים מופיעים ומשחקים שני אבות לצד שני בנים: בקפטן הקבוצה אסף גבע ובנו אופק, ובשי שחר ולצידו בנו אורי.

אגב, לאורך העונה הקבוצה לא קיימה ולו משחק ביתי אחד בבאר יעקב (היא נאלצה לשחק באולמות של הקבוצות היריבות), מאחר שבאולם הרב תכליתי שנבנה בבאר יעקב והיה אמור לשמש אותה - לא נבנו חדרי הלבשה ושופטים. התקנון להופעה בלאומית מחייב את הקבוצה בהכרזה על אולם ביתי מארח. במועדון פנו בעניין שוב לעירייה, וזכו לתשובה שעניין חדרי ההלבשה והשופטים בתכנון. במקביל, במועדון מנסים לפתח ולבנות את המחלקה הצעירה שבה פעילים כיום ילדים בכיתות ו'-ז'.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully