וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסט שני: הקמפיין המוצלח של אריאל אלקין

נהג המרוצים הישראלי מצטלם בישראל לקמפיין אופנה בינלאומי של לי קופר. בקמפיין תככב הקסדה המפורסמת של אלקין, עליה הדביק את תמונות החטופים להעלאת המודעות להשבת החטופים וכמחווה מיוחדת לבני משפחותיהם

אריאל אלקין לקמפיין לי קופר. שי תמיר,
אריאל אלקין לקמפיין לי קופר/שי תמיר

אריאל אלקין, נהג המרוצים הצעיר ביותר בישראל (17) ושגריר מותג האופנה לי קופר, נחת אתמול (ראשון) בשעות הבוקר המוקדמות מאוהיו שבארצות הברית, למסלול הצילומים לקמפיין מותג האופנה לי קופר, לקמפיין שיעלה בשבוע הבא בכל הפלטפורמות. הצילומים נערכו במסלול הנחיתה "עדן תעופה", בראשון לציון, עם כל התפאורה הראויה לנהג מרוצים בינלאומי: מכונית מרוץ ממותגת, הקסדה המפורסמת עם תמונות החטופים, וכמובן קולקציית קיץ 2024 של לי קופר. בקמפיין תככב הקסדה המפורסמת של אלקין, עליה הדביק את תמונות החטופים להעלאת המודעות להשבתם הביתה וכמחווה מיוחדת לבני משפחותיהם.

על המסלול סיפר אלקין כי זהו הקמפיין הראשון שלו: "לא חשבתי שהזכייה שלי על במת תחרות USF juniors תוביל אותי לקטוף קמפיין אופנה כל כך נחשק, של מותג גינסים בינלאומי המביל בעולם. מגיל 5 אני מתחרה כנהג מרוצים, אף זכיתי כילד במקום ראשון בתחרות באיטליה על נהיגה בקארטינג, אך זו פעם ראשונה שפנו אלי וביקשו ממני לשמש כשגריר של מותג". עוד סיפר על הסט כי הוא חזר משבוע ימים מאוהיו, שם נערכו אימונים לקראת תחרות פורמולה 4 בארה"ב, הנחשבת לאחת מהתתחרויות הגדולות והנחשקות בעולם.

לדברי אלקין: "המעמד על הפודיום עם הקסדה עם תמונות החטופים היתה להעלאת המודעות להשבת החטופים הביתה וזו מבחינתי זכות ושליחות לייצג בעולם את ישראל. אני אמשיך לקדם בכל הזדמנות את המטרה החשובה הזו, משום שאני מרגיש שגריר של ישראל ויש לי את הזכות לעמוד על במות בינלאומיות".

לראשונה חשף אלקין כי לפני הטיסה לאוהיו עבר טסט לרישיון רכב - ותתפלאו, הצליח לעבור רק בטסט השני.

אריאל אלקין. neo media,
אריאל אלקין/neo media

השבוע הגיע אלקין לאירוע ההשקה של דגמי MG X החדשים, ונהג במסלול שבנו לטובת האירוע ברכב MG4 X POWER המאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש ב-3.8 שניות.

אלקין נהג ברכב, ובמהלך המסלול הוא בדק את המהירות ויכולות ההאצה שלו. דגם ה-MG4 X POWER שעליו נהג, בעל 435 כ"ס והנעה כפולה ומתהדר ביכולת שלו להאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש ב- 3.8 שניות.

  • עוד באותו נושא:
  • מירוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully