וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ירושלים הקניטו את בראון: "מגיעים בכל הכוח עד סוף העונה"

19.5.2024 / 23:09

הקהל האדום קרא "MVP" לרכז של מכבי תל אביב, זכר להופעה הרעה בגמר: "היה קשה במשחק הקודם עם השריקות של השופטים". קטש: "סומכים על לורנזו. בולדווין? לא יודע אם יוכל לחזור"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.5/ספורט1

מכבי תל אביב התאוששה הערב (ראשון) מההפסד הכואב בגמר גביע המדינה להפועל ירושלים, עם ניצחון ענק של 71:103 על מחזיקת הגביע בניצחון עם ההפרש הגדול ביותר על היריבה המרה מאז 2011. לורנזו בראון שרשם שיא איבודים עם 11 כאלה בגמר, התאושש עם 16 נקודות, ויחד עם ג'ו תומאסון, תמיר בלאט ורומן סורקין, הוביל את הקבוצה של עודד קטש להופעה גדולה ביד אליהו.

אחרי שריקת הסיום למשחק, האולם החל להתרוקן מאוהדים, והרכז הספרדי של הצהובים פנה לעמדת הראיונות כשקיבל אתפרס השחקן המצטיין של המשחק. הקהל של ירושלים המתין לו והקניט בשירת "MVP", זכר להופעה הרעה שלו בגמר הגביע.

בראון אמר בעצמו לאחר הניצחון: "במשחק הקודם מולם הדברים לא עבדו, הפעם זה כן עבד. זה משחק הכדורסל, אתה צריך תמיד להיות מוכן למשחק הבא. לא למדנו משהו מהמשחק ההוא, זה פשוט היה משחק אחר, אז היה קשה מול האגרסיביות של ירושלים והשריקות של השופטים. אתה לא מושלם בכל ערב, צריך לשנות את הגישה ולבוא מוכנים. לשחק בלי בולדווין? הוא חלק חשוב בקבוצה, אבל אנחנו ממשיכים עם מה שיש לנו. זכינו באליפות בעונה שעברה, אנחנו מגיעים בכל הכוח מעכשיו עד סוף העונה".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. דני מרון
סיבות לאופטימיות. מכבי תל אביב/דני מרון

עודד קטש סיכם: "היום הצלחנו להגיב למה שקרה. כולנו היינו נבוכים מהסיטואציה והדרך בה הפסדנו בגמר. זה תפס אותנו באנרגיות לא טובות, וזה לא מובן מאליו בדרך מה הגבנו. הגבנו עם יותר אגרסיביות. היו התאמות ממש קטנות ואני לא חושב שזה היה קשור לשחקן אחד. המשחק היום רק מגדיל את הפספוס שלנו בחמישי, שלא באנו מוכנים. אנחנו מכבי תל אביב וכל פעם שאנחנו מפסידים תואר התחושה היא חמוצה. כל השנה היו לנו סיבות מקלות ויכולנו ליפול לתירוצים. לא יודעים אם בולדווין יוכל לחזור לשחק, לדיברתולומאו יש פציעה עכשיו. מה שמדאיג אותי זה לוח המשחקים המטורף, הדרבי הוא חשוב לנו מאוד ויכול לעזור לנו להבטיח את המקום הראשון. צריך לבוא מרוכזים".

על היכולת של בראון: "אנחנו סומכים על לורנזו, לא חושב שזה היה קשור לשחקן כזה או אחר. לכל אחד יש ימים טובים יותר וטובים פחות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
יונתן אלון מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
לא מרוצה מההופעה של הקבוצה שלו. יונתן אלון/דני מרון

יונתן אלון אמר לאחר ההפסד: "הפסד כזה לא צריך לקרות, יש משחק עוד שלושה ימים שזה טוב. אנחנו מספיק טובים כדי לא להראות ככה. היתה נפילת מתח אחרי המשחק הקודם. אכזב אותי הדרך בה הופענו. ציפיתי מכולם ליותר, אנחנו קבוצה. טרבור לייסי? זה משחק ראשון, צריך לדעת לנהל את הרוטציה כדי להגיע למאני-טיים בצורה מיטבית. ההיררכיה מאוד ברורה בקבוצה הזאת עכשיו, והשחקנים יצטרכו להוכיח את עצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully