וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרינפלד שפט, פאוק ניצחה בדרבי וזכתה באליפות הרביעית בתולדותיה

טייסון קבע 1:2 על אריס והעניק ללוצ'סקו שחזור לאליפות מ-2019, למרות כרטיס אדום ששלף השופט הישראלי למיכאילידיס (78). פנרבחצ'ה ניצחה את גלאטסראיי ודחתה את ההכרעה בטורקיה

טקס הפרידה של ליברפול מיורגן קלופ/ספורט1

יום ראשון של הכתרות ברחבי אירופה, וגם ביוון יש אלופה חדשה. פאוק סלוניקי היא המאושרת הגדולה, אחרי ששמרה על המקום הראשון עם 1:2 בביתה של היריבה העירונית אריס. טייסון הברזילאי הכריע את המשחק והליגה כולה בדקה ה-62, והוריד למקום השני את האלופה הקודמת א.א.ק אתונה שטיילה במקביל ל-0:3 על לאמיה וקיוותה לסיוע מאריס.

פאוק, שהחלה את העונה הזו עם 0:0 ביתי מול בית"ר ירושלים במוקדמות הקונפרנס ליג והמשיכה במפעל הזה עד לרבע הגמר, חגגה אליפות ראשונה מאז 2019 (בקדנציה הקודמת של המאמן הנוכחי, הרומני רזבאן לוצ'סקו) ורביעית בסך הכול בתולדותיה. את המשחק ניהל צוות שיפוט ישראלי בראשות אוראל גרינפלד, שהרחיק בדקה ה-78 את הבלם יאניס מיכאילידיס בצהוב שני, אבל זה לא מנע מפאוק לשמור על היתרון.

שחקני פנרבחצ'ה בעימות עם שחקני גלאטסראיי. Ahmad Mora, GettyImages
עימות כבר במהלך החימום במשחק העונה בטורקיה/GettyImages, Ahmad Mora

בטורקיה, לעומת זאת, האליפות נדחתה לשבוע הבא אחרי 0:1 גדול של פנרבחצ'ה אצל גלאטסראיי במשחק העונה. שתי הקבוצות דרסו העונה את הליגה ונאבקו זו בזו, כאשר גלא בראשותו של מאורו איקרדי הגיעה למחזור הלפני אחרון עם יתרון שש נקודות ובידיעה שתיקו ביתי יספיק לה כדי לשמור על התואר, אבל פנר שמחכה לאליפות כבר עשור מנעה זאת ממנה למרות שנותרה ב-10 שחקנים מהדקה ה-21 (אלכסנדר ג'ירו הורחק בצהוב שני). הבלם צ'לאר סויונג'ו דחק מחצי מטר את שער הניצחון בדקה ה-71, אחרי שפרננדו מוסלרה תפס אוויר בכדור קרן ודריק קון התקשה להרחיק.

גלא צריכה כעת נקודה במחזור הסיום בראשון הבא, כשהיא תתארח אצל קוניאספור שצריכה נקודה כדי להבטיח הישארות. פנר תארח את איסטנבולספור שירדה מזמן, אך היא תוכתר רק אם תנצח וגלא תפסיד. במהלך החימום הספיקו שחקני שתי הקבוצות להתעמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully