וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי ופודן שברו שיאים: "נכנסנו לספרי ההיסטוריה"

התכולים הפכו לראשונים אי פעם באנגליה לזכות באליפות רביעית ברציפות, ושחקן העונה עקף את אגדות הפרמיירליג. ווקר: "זאת הליגה הטובה בעולם, אז לזכות ככה זה מדהים"

תקציר משחק האליפות: מנצ'סטר סיטי - ווסטהאם 1:3/ספורט1

בפעם הרביעית ברציפות והשישית בשבע העונות האחרונות, מנצ'סטר סיטי זכתה באליפות הפרמיירליג אחרי 1:3 על ווסטהאם שהבטיח את פסגת הטבלה בסיומה של עוד עונה מטורפת באנגליה. פיל פודן כבש צמד שערים ורודרי הוסיף, כששער מרהיב במספרת של מוחמד קודוס לא העיב על החגיגות. סיטי סיימה בפסגת הטבלה עם 91 נקודות, כשארלינג הולאנד זכה בעונה השנייה ברציפות במלכות השערים עם 27 כיבושים, כשהאלופה כבשה 96 שערים - הכי הרבה בליגה.

האליפות הרביעית ברציפות קבעה כי סיטי הפכה לראשונה אי פעם, גם לפני הקמת הפרמיירליג, להיות הקבוצה הראשונה באנגליה לזכות באליפות ברצף כזה. פודן כאמור זכה בשחקן העונה, ובגיל 23 כבר זכה בשש אליפויות פרמיירליג - יותר מאנדי קול, וויין רוני וג'ון טרי - שחקני פרמיירליג אגדיים אחרים.

פיל פודן, שחקן המשחק והעונה כולה, אמר לאחר המשחק: "קשה מאוד לתאר במילים את מה שעשינו היום. אף קבוצה לא עשתה את זה אף פעם (זכתה בארבע אליפויות ברציפות), נכנסנו לספרי ההיסטוריה. תראו מה זה אומר לאוהדים ולשחקנים שעובדים כל השנה בשביל הרגע הזה. רגע מיוחד לחלוק אותו עם האוהדים."

על האם הם הרגישו את הלחץ: "לא רק אני אלא כל הבחורים שיחקו במשחקים חשובים לאורך השנים ועברו את הסיטואציה הזו כמה פעמים אז זה בהחלט עוזר עם העצבים. חשבתי שהיום פשוט נראינו בטוחים ושיחקנו כדורגל. בסוף זה השתלם."

על השער שלו: "כמעט פתיחה מושלמת. לפעמים אני מאמין שאני מבקיע קצת יותר מדי מוקדם. למזלי הבקעתי לנו את השני וזה קצת הרגיע אותנו".

על הזכייה בתואר השישי שלו: "אף פעם לא נמאס לי מזה, אתה רוצה את ההרגשה הזו כל פעם. כשאתה זוכה במשהו אין תחושה טובה יותר. אני רוצה להמשיך לנצח כמה שאני יכול".

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

קייל ווקר סיכם את האליפות, לפני גמר הגביע: "בצדק קוראים לליגה הזאת הטובה והתחרותיות בעולם, אז לזכות כאן ב-4 אליפויות ברציפות ולהשיג את הדברים האלה זה מדהים. עכשיו אנחנו רוצים לחגוג, ואז להיות מרוכזים בגמר הגביע נגד מנצ'סטר יונייטד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully