וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה ניצחונות בשבעה מרוצים: מקס ורשטאפן חגג גם באימולה

אלוף העולם ההולנדי העניק לרד בול ניצחון בגרנד פרי של אמיליה רומאניה, במסלול הביתי של פרארי, והגדיל את יתרונו בפסגה. נוריס סיים שני, רק 0.7 שניות אחריו. לקלר שלישי

מחוץ לקווים 19.05/אולפן וואלה

אחרי שהשווה את שיאו של איירטון סנה המנוח עם פול פוזישן שמיני ברציפות, מקס ורשטאפן השלים את העבודה היום (ראשון) על המסלול באימולה, המקום בו נהרג הברזילאי האגדי בתאונה לפני 30 שנה, ורשם ניצחון חמישי העונה מתוך שבעה מרוצים בעונת 2024 בפורמולה 1. אלוף העולם של רד בול הקדים בגרנד פרי של אמיליה רומאניה את לנדו נוריס ממקלארן, מנצח הגרנד פרי של מיאמי לפני שבועיים, שהתקרב והפעיל לחץ עצום בשתי ההקפות האחרונות, אך לא סגר את הפער. ניצחון 59 בקריירה ושלישי ברציפות של ההולנדי באימולה, שם לא נערך גרנד פרי בשנה שעברה בגלל השיטפונות.

שארל לקלר הביא לפרארי רק את המקום השלישי במרוץ הביתי, אוסקר פיאסטרי סיים רביעי, קרלוס סאינס חמישי והאלוף לשעבר לואיס המילטון תפס את המקום השישי, לפני חברו לקבוצת מרצדס ג'ורג' ראסל. סרחיו פרס, שותפו של ורשטאפן ברד בול ומי שהתחיל את היום במקום השני בדירוג הכללי, אסף הפעם רק ארבע נקודות מהמקום השמיני וראה את לקלר חולף על פניו.

מקס ורשטאפן נהג קבוצת רד בול, פורמולה 1. רויטרס
דוהר לאליפות עולם רביעית ברציפות. מקס ורשטאפן/רויטרס

דירוג הנהגים:

1. מקס ורשטאפן (הולנד, רד בול) 161 נקודות
2. שארל לקלר (מונאקו, פרארי) 113
3. סרחיו פרס (מקסיקו, רד בול) 105
4. לנדו נוריס (בריטניה, מקלארן) 101
5. קרלוס סאינס (ספרד, פרארי) 95

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully