וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליל עליון רוצה להבטיח הישארות, הפועל חיפה את המקום בפלייאוף

עודכן לאחרונה: 19.5.2024 / 16:14

שני בבית התחתון: החבורה של ברק פלג תארח בחדרה את באר שבע (18:30), ואם תנצח, תישאר בליגה. האדומים ייצאו לנס ציונה (20:30) ויקוו לנעול את המקום השביעי. אילת תארח את בני הרצליה (19:00)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.5/ספורט1

משחקי הבית התחתון בליגת העל יימשכו מחר (שני). במשחק בעל חשיבות גדולה בתחתית הטבלה תארח בחדרה הפועל גליל עליון את הפועל באר שבע, ותוכל לשרוד אם תנצח (1:1 בין הקבוצות עד כה העונה). עירוני נס ציונה תחפש ניצחון חמישי ברציפות כשתארח את הפועל חיפה הלוהטת (1:1 בין הקבוצות עד כה העונה). נועלת הטבלה, הפועל אילת, תרצה לצאת מהמקום האחרון, ולהעמיק את רצף ההפסדים של בני הרצליה שעומד על תשעה בליגה (1:1 בין הקבוצות עד כה העונה).

רועי הובר הפועל גליל עליון. לירון מולדובן
המשימה של גליל עליון תושלם? רועי הובר/לירון מולדובן

הפועל גליל עליון - הפועל באר שבע (18:30)

ניצחון ביתי - זה כל מה שצריכה הפועל גליל עליון כדי להשלים את אחת המשימות הקשות ביותר שעמדו בתולדותיה, ובעונה מאוד מסובכת ולא כל כך ספורטיבית, לשרוד בליגת העל לעונה נוספת. החבורה של ברק פלג נראתה טוב במשחק המאני טיים שלה בשבוע שעבר נגד הפועל אילת והשיגה ניצחון חוץ חשוב, כשהיא עומדת באופן מוזר על מאזן חוץ טוב של שבעה ניצחונות מול שבעה הפסדים, אך בבית ניצחה רק משחק אחד מתוך 13. בגליל מקווים להשלים את המשימה ולא להחזיר את באר שבע והפועל אילת לתמונה לקראת מחזורי הנעילה.

אחרי סדרה של הפסדים מתסכלים הצליחה הפועל באר שבע לחבר משחק טוב נגד הפועל אילת בבית ביום שישי, לנצח ולעלות אחרי זמן רב מעל הקו האדום. החבורה של אורן אהרוני יודעת שהיא תלויה בעצמה עד לסיום העונה, ואם לא תפסיד, תשרוד בליגה. מנגד, בבאר שבע יודעים שהפסד בחדרה לגליל עליון, והיא עלולה לחזור למקום שצפוי להוביל לליגה הלאומית כבר מחר, אם הפועל אילת תנצח במקביל את בני הרצליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאיר טפירו כדורסלן עבר. אריאל שלום
יחזור בזמן? מאיר טפירו/אריאל שלום

עירוני נס ציונה - הפועל חיפה (20:30)

מאיר טפירו ינחת רק בשעות הצהריים המאוחרות מדברצן, שם הדריך את נבחרת ישראל ב-3 על 3 בנסיון להיכנס לאולימפיאדה, אבל הוא אמור לעמוד על הקווים במשחק שעשוי להיות האחרון של קבוצתו העונה בליגה. נס ציונה ניצחה ארבעה משחקים ברציפות כדי להגיע למקום השמיני בטבלה, ובמועדון יודעים שניצחון על הפועל חיפה יקפיץ אותם זמנית למקום השביעי בטבלה, אבל לא יבטיח להם את המקום בפלייאוף, כשהם יצטרכו הפסד אחד של הפועל עפולה בשני המשחקים שנותרו לה, או שחיפה יפסידו את שני משחקיה.

הפועל חיפה היא הקבוצה היחידה בבית התחתון שמושלמת אחרי שלושה משחקים. החבורה של גיא גודס לא שיחקה משחק גדול נגד הפועל עפולה אבל ידעה לנצח אותו, והיא רחוקה ניצחון אחד בלבד מהבטחת המקום בפלייאוף, או לחילופין הפסד אחד של הפועל עפולה. חיפה משחקת בבית התחתון בסגל חסר, למרות שקיבלה את ג'ון דיוויס במשחק האחרון, כשעמית שמחון הפצוע לא מתלבש. במועדון מקווים להמשיך במומנטום ועל ידי הניצחון להבטיח את המקום השביעי בטבלה.

איתן בורג, בני הרצליה. דני מרון
הרצליה תעצור את הסחף? איתן בורג/דני מרון

הפועל אילת - בני הרצליה (19:00)

שלושה הפסדים משלושה משחקים העמידה הפועל אילת מפתיחת הבית התחתון והתדרדרה אל המקום האחרון שצפוי להוביל לליגה הלאומית. החבורה של יוריצה גולמאץ הפסידה בשבוע שעבר לשתי יריבותיה למאבק הירידה ומגיעה למחזורי הנעילה כשהיא לא תלויה בעצמה על מנת להישאר בליגה. ובכל זאת, באילת מאמינים בעצמם, ויודעים שאם יעשו מהפך וינצחו את כל משחקיהם עד לסיום העונה, בסבירות גבוהה יצליחו לשרוד בליגה, כששני ניצחונות משלושה משחקים עשויים להספיק גם כן.

תשעה הפסדי ליגה רצופים ועשרה בכל המסגרות, כולל שלושה הפסדים משלושה משחקים בבית התחתון הפכו את בני הרצליה למועמדת מובילה לתואר אכזבת העונה. החבורה של דן שמיר הובסה ביום שישי האחרון על ידי עירוני נס ציונה בבית, והיא כבר הרבה מעבר לחודשיים ללא ניצחון. הפסד באילת יסיים סופית את הסיכוי של הרצליה לקטוף את הכרטיס לרבע גמר הפלייאוף, כשגם ניצחון של נס ציונה על הפועל חיפה יכול לעשות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully