וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה שרדה קאמבק של טנריפה ועלתה ל-0:1 ברבע גמר הפלייאוף

האלופה שמטה יתרון של 16 נקודות, אבל ג'בארי פארקר (23) הוביל אותה ל-86:96 בפתיחת הסדרה. בהמשך: דרבי ישראלי בצרפת

תקציר כדורסל ספרדי: ברצלונה - טנריפה 86:96/ספורט1

ברצלונה פתחה ברגל ימין את פלייאוף הליגה הספרדית היום (ראשון), עם ניצחון ביתי 86:96 על טנריפה שהעלה אותה ל-0:1 בסדרת רבע הגמר, שתוכרע בשיטת הטוב משלושה משחקים. בארסה שסיימה את העונה הסדירה במקום השלישי שמטה יתרון שהגיע בשיאו ל-16 נקודות, והתקשתה מול יכולת הקליעה של קייל גאי שירה 23 נקודות עד ההפסקה. סגנית מחזיקת ליגת האלופות של פיב"א הפכה את הפיגור הדו-ספרתי ליתרון בן 3 נקודות לקראת הרבע האחרון, אבל זו גם הייתה הכמות שגאי נעצר עליה ב-10 הדקות המכריעות, בהן הקטלאנים ניצחו 14:24 בדרך ליתרון בסדרה.

ג'בארי פארקר הוביל את קלעי ברצלונה עם 23 נקודות, אלכס אברינס הוסיף 19. בנוסף ל-34 של גאי בטנריפה, מרסליניו הוארטס תרם 17 ומסר 10 אסיסטים.

תקציר הניצחון של ברצלונה

בשלוש ליגות נוספות באירופה ישוחקו סדרות הפלייאוף הערב. וילרבאן של נועם יעקב, ששיחק כ-15 דקות ומסר 3 אסיסטים, השלימה 0:2 בסדרת רבע הגמר בצרפת נגד סן קנטן של יפתח זיו ו-וויל ריימן, אחרי ניצחון 89:92 בחוץ לאחר הארכה. זיו לא שותף וריימן קלע 11 נקודות.

באיטליה, אולימפיה מילאנו עלתה לחצי הגמר אחרי 69:87 על טרנטו שסגר 1:3 בסדרה.

בטורקיה, קרשיאקה ניצלה את יתרון הביתיות במשחק שהכריע את סדרת הטוב משלושה משחקים מול גלאטסראיי, וניצחה 82:97 בדרך לשלב ארבע האחרונות.

בנוסף, בליגה האדריאטית הכוכב האדום בלגרד של יאניס ספרופולוס ניצחה 76:82 את פרטיזן בלגרד והשלימה סוויפ של 0:3 בסדרת הגמר בדרך לזכייה בתואר. המפסידה שיחקה ללא ג'יימס נאנלי בשל התקיפה החמורה שלו את סטפן לזארביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully