וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלוך בישל פעמיים, אבל זלצבורג איבדה את האליפות אחרי עשור

הישראלי סיים כמלך הבישולים בליגה (12) וקבוצתו מחצה 1:7 את לאסק, אבל שטורם גראץ חגגה דאבל. חלאיילה כבש, קלטינס ניצל

תקציר משחק הפרידה של מרקו רויס: בורוסיה דורטמונד הביסה 0:4 את דרמשטאדט/ספורט1

השושלת של רד בול זלצבורג בליגה האוסטרית נקטעה הערב (ראשון) על ידי אלופה חדשה: שטורם גראץ. למרות שלוש תוצאות תיקו בשלושת המחזורים הקודמים, המוליכה ניצחה 0:2 בבית את אוסטריה קלגנפורט והשלימה דאבל פנטסטי, כשזו האליפות הרביעית בתולדותיה בסך הכול והראשונה מאז 2011. אוסקר גלוך הסתפק הפעם בסגנות ובתואר אישי: מלך הבישולים של הליגה.

הקשר הישראלי בישל פעמיים ב-1:7 הביתי של הסגנית על לאסק לינץ, כשהכין את השער החמישי לקארים קונאטה (66) וגם את השביעי לדורגלס ננה (78), אך גראץ עלתה ליתרון במקביל לאסיסט הראשון שלו והגדילה כאמור ל-0:2 בדרך לזכייה. גלוך סיים את העונה עם שבעה שערי ליגה ו-12 בישולים, בתקווה למעבר גדול בקיץ הקרוב.

* סט. ג'ונסטון של דוד קלטינס נמלטה מהמקום ה-11 המוביל לפלייאוף ההישרדות בסקוטלנד אחרי ניצחון חוץ 1:2 מול מאת'רוול. המגן השלים 90 דקות ולשמחתו רוס קאונטי סיימה ב-2:2 ביתי מול אברדין והיא זו שנשרה אל המבחנים מול ריית' רוברס מליגת המשנה, רק בגלל הפרש שערים פחות טוב (שתי הקבוצות סיימו עם 35 נקודות).

* אוסמה חלאיילה כבש את שערו התשיעי העונה בליגה האזרית, בניצחונה הביתי של גבאלה 0:2 על אראז. החלוץ הישראלי הבקיע מקרוב בדקה ה-50 את הראשון במשחק והשלים 90 דקות, כשקבוצתו ירדה מזמן ובשבוע הבא תסיים את העונה מול סומגאיט של רועי קהת.

שחקני רד בול זלצבורג חוגגים, אוסקר גלוך מימין. Franz Kirchmayr, GettyImages
אוסקר גלוך והחברים/GettyImages, Franz Kirchmayr

* נטע לביא שיחק 77 דקות כשגמבה אוסקה ניצחה את קווסאקי פרונטייל 1:3 במחזור ה-15 בליגה היפנית. לקשר בן ה-27 זה היה משחק שני ברציפות בהרכב, אבל אחרי תקופה בה לא שיחק כלל. גמבה אוסקה ניצחה שלושה מארבעת המשחקים האחרונים שלה והיא מדורגת במקום הרביעי בטבלה.

* ארד בר שיחק 45 דקות ב-1:2 של צ'רקאסי נגד זוריה לוהנסק במחזור ה-29 בליגה האוקראינית. הקשר הישראלי פתח בהרכב, אבל הוחלף במחצית כשקבוצתו הייתה בפיגור 1:0. צ'רקאסי מדורגת במקום השביעי כשנותר מחזור אחד לסיום העונה - הרחק מהתחתית, אבל גם מהכרטיסים למפעלים האירופים.

* עוד במחזור הלפני אחרון באוקראינה: סתיו למקין היה שותף ל-1:1 הזוי של שחטאר דונייצק אצל דניפרו, כשנכנס בדקה ה-75 ולאחר ההפסקה השלישית במשחק בגלל אזעקות. שחטאר זכתה באליפות במחזור הקודם.

* עופרי ארד שיחק 90 דקות וספג כרטיס צהוב ב-1:1 של קייראט בחוץ מול ילימאי במחזור התשיעי בליגה הקזחית. שתי הקבוצות צמודות לאקטובה המוליכה עם 15 נקודות לכל אחת, אך לקייראט משחק עודף.

* מוחמד אבו פאני שיחק שמונה דקות כמחליף בניצחונה של פרנצווארוש 0:2 על אויפשט במחזור הסיום של הליגה ההונגרית. האלופה חתמה עונה עם פער של 16 נקודות בפסגה וקשר הנבחרת הוכתר למלך הבישולים (11) כשפרט לכך גם הבקיע ארבעה שערים בליגה.

* מחזור סיום גם בסלובניה: סער פדידה ישב על הספסל של לובליאנה, שהפסידה 1:0 בבית לבראבו וסיימה את העונה במקום השלישי. היא תשחק במוקדמות הקונפרנס ליג.

* אלופת בולגריה בפעם ה-13 ברציפות, לודוגורץ רזגארד של דני גרופר, הובסה 4:0 אצל צ'רנו מורה שעלתה למקום השני כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה. המגן הישראלי שיחק 90 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully