וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לבית המשפט? אלגרי "ידרוש בכל תוקף פיצויים מיובנטוס"

אחרי הפיטורים מיובה על רקע התנהגותו של מסימיליאנו אלגרי, ב"סקיי ספורט" דווח כי המאמן האיטלקי "מוכן ללכת להליך משפטי"

תקציר: יובנטוס גברה 0:1 על אטאלנטה וזכתה בגביע האיטלקי/ספורט1

אחרי שיובנטוס הודיעה על פיטוריו של מאמן הקבוצה מסימיליאנו אלגרי, הראשון בתולדות הגברת הזקנה שמפוטר על רקע התנהגות בלתי הולמת, דווח ברשת "סקיי ספורט" כי המאמן בן ה-56 "מוכן ללכת להליך משפטי", משום שלא קיבל בהשלמה את פיטוריו על רקע זה, וידרוש בכל תוקף פיצויים עד סיום החוזה בין הצדדים ב-2025. דרישה זו עשויה לגרור את הצדדים ל"קרבות בוץ" משפטיים.

כזכור, לקראת הסיום של גמר הגביע בו גברה יובנטוס 0:1 על אטאלנטה, אלגרי התפרץ לעבר השופט הרביעי, פשט את החליפה בזעם והורחק, ובזמן החגיגות על כר הדשא, אחרי שהונף באוויר על ידי השחקנים, נראה מסנן קללות ומטיח מילים קשות במנהל המקצועי כריסטיאנו ג'יונטולי, שעל פי דיווחים מתכנן להחליף את המאמן היוצא בטיאגו מוטה.

מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי. Image Photo Agency, GettyImages
אלגרי. יגרור את יובה לקרבות בוץ משפטיים?/GettyImages, Image Photo Agency

הפיטורים מגיעים אחרי עונה בינונית של יובה שתסיים את הסריה A במקום השלישי לכל היותר, ולמרות זכייה בגביע ה-15 בתולדות המועדון והבטחת מקום בליגת האלופות בעונה הבאה.

באשר למוטה שצפוי להחליפו, כבר בחודש אפריל, לפני יותר מחודש, באתר "calciomercato" פורסם שראשי הקבוצה סיכמו עמו את כל פרטי חוזהו לקראת הגעתו בעונה הבאה במקום אלגרי. מוטה בן ה-41 הוביל את בולוניה לעונה אדירה שהסתיימה עם השגת הכרטיס לליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully