וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החמישי ברציפות: הפועל תל אביב הביסה 77:98 את קרית אתא

השנייה בטבלה טיילה במשחק הרדיוס האחרון בחדרה. הולנד והורד הובילו, אניס סיים בכורה טובה עם 10 נקודות ודדאס עדיין מושלם

תקציר כדורסל איטלקי: טורטונה - וירטוס בולוניה 75:82/ספורט1

רצף הניצחונות של הפועל תל אביב מאז מינויו של סטפנוס דדאס התארך הערב (ראשון) לחמישה, לאחר ניצחון קליל 77:98 על עירוני קרית אתא בחדרה, במשחק הרדיוס האחרון לפני החזרה לדרייב-אין. האדומים הגיעו רגועים אחרי שהבטיחו את הכניסה לפלייאוף לפחות מהמקום השני וניצלו את הזמן כדי להלהיב את הקהל עם סדרת הטבעות של ג'יילן הורד שחזר לסגל אחרי כחודש וחצי, ולהכניס לעניינים את טיילר אניס שתרם 10 נקודות בהופעת הבכורה. אמין סטיבנס, שהיה זקוק לארבע נקודות כדי להפוך למלך הסלים של קרית אתא בכל הזמנים בליגה הראשונה, עמד בקלות במשימה וסיים עם 13, אך לא מנע הפסד חמישי רצוף של קבוצתו בכל המסגרות.

ג'ון הולנד (16 נקודות) הוביל חמישה שחקנים בדאבל פיגרס אצל המנצחת, כשאחריו הורד ועידן זלמנסון עם 15 כל אחד, ואניס וקסבייר מנפורד עם 10 כל אחד. בר טימור חילק 9 אסיסטים והוסיף 7 נקודות. גם בצד השני היו חמישה בספרות כפולות: סטיבנס ורז אדם עם 13 כל אחד, יריב עמירם עם 12 ותומר פורת (8 ריבאונדים) ואקיה פרואיט עם 11 כל אחד.

ג'יילן הורד עם בר טימור, שחקני הפועל תל אביב. דני מרון
הפועל תל אביב על הגל. ג'יילן הורד עם בר טימור/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

ג'ון הולנד התחיל את המשחק עם שלשה וקסבייר מנפורד הגדיל ל-0:5 אדום. אקיה פרואיט היה הראשון לקלוע עבור קרית אתא, אבל הולנד ובר טימור הובילו בריחה ליתרון דו-ספרתי. עידן זלמנסון חטף והטביע ל-14:25, טיילר אניס קלע את השלשה הראשונה שלו במדי הפועל תל אביב ומנגד רז אדם מזער את הנזק עם תשע נקודות אישיות ברבע הראשון וצימק ל-28:21.

רבע 2:

בן שרף ואמין סטיבנס קירבו את קרית אתא עוד קצת בפתיחת הרבע השני, אבל אניס התחיל להתחמם עם שלשה נוספת וגם תומר גינת ומנפורד קלעו מחוץ לקשת. שרף שיפר את מאזנו לתשע נקודות, אך מנגד הולנד דאג להוריד את האדומים להפסקה ביתרון דו-ספרתי: 44:55.

רבע 3:

מנפורד התחיל את המחצית השנייה עם שלשה מהירה והורד הגדיל את היתרון, לפני שקבע 50:68 עם הטבעת "טחנת רוח" משובחת. קרית אתא איבדה כיוון מבחינה התקפית וסיימה את הרבע השלישי עם 13 נקודות בלבד, כשמנגד הורד והולנד המשיכו ליהנות מכל רגע וחתמו את הרבע עם 57:76.

רבע 4:

גיל בני ואייזיאה מיילס עלו מהספסל וצלפו מחוץ לקשת כדי להגדיל את היתרון האדום ל-25 נקודות, כאשר שרון אברהמי לא מצא דרך לעצור את הסחף. יריב עמירם הקטין קטן עבור קרית אתא, אך לא מעבר. זלמנסון המשיך לשפר את המספרים שלו ולקינוח גם גל שטרנברג הצעיר הצטרף לרשימת הקלעים. 77:98 להפועל תל אביב בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully