וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הפנים לעונה הבאה: חזן התחיל לעבוד, כנעאן קיבל הצעה לחוזה חדש

19.5.2024 / 11:05

מאמן הנבחרת לשעבר נכח במסיבת סיום העונה של אשדוד ויחל את תפקידו כנציגו של בן זקן. ניסיון להשאיר את כנעאן שרוצה לצאת לחו"ל

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים 1:3/ספורט1

אלון חזן, מאמן נבחרת ישראל עד לאחרונה, אמור להצטרף רשמית ב-24 השעות הקרובות למ.ס. אשדוד בתפקיד שהגדרתו עדיין נבחנת. אמש (שבת) חזן כבר הצטרף לקבוצה בחגיגות הרשמיות של סיום העונה וההישארות בליגה, כאשר הגיע למתחם הריזורט "דרים איילנד" ליד קרית גת ושהה עם השחקנים והקבוצה בארוחת ערב ומסיבה צנועה במקום.

הגדרת התפקיד של חזן תהיה נציג בעלים, או במקרה הזה עמותה - והוא למעשה ישמש כיד ימינו של ג'קי בן זקן. חזן יהיה מעורב בכל התחומים ויוביל שינוי אירגוני וניהולי לקראת שדרוג המועדון והתאמתו למגרש ביתי של 20 אלף צופים.

יש כמה סוגיות מבחינת שחקנים על פרק. אחת המרכזיות היא לגבי חמודי כנעאן. בקבוצה הציעו לכנעאן חוזה חדש למרות שהוא חתום לעונה הקרובה, ומנסה להשאיר אותו למספר שנים. כנעאן מצידו רוצה לעבור לחו"ל בחלון הקרוב, אפילו שחזר מפציעה ארוכה בברך. בגיל 24, כנעאן מאמין שזה הזמן שלו לצאת לחו"ל כך שעדיין לא ברור אם ימשיך או יימכר בקיץ.

אלון חזן מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
דרך חדשה. אלון חזן/רויטרס
שחקני מ.ס. אשדוד במסיבת סיום העונה. באדיבות מ.ס. אשדוד,
שחקני אשדוד במסיבת סיום העונה אתמול/באדיבות מ.ס. אשדוד

בקבוצה רוצים להחתים את סתיו נחמני על חוזה חדש אחרי שהצטרף בינואר וכבש מספר שערים חשובים בדרך להישארות בליגה. החלוץ ביקש מספר ימים כדי לקבל החלטה על עתידו. מי שעוד יקבל הצעה לחוזה חדש הוא ז'ורדן סבן שמאוד מעריכים בקבוצה. מי שמסיימים חוזים הם יעקב בריהון ומיכאל אוחנה.

אתמול במשחק שותף בקבוצה הבוגרת לראשונה קשר קבוצת הנוער עומר יפרח, שיעלה לסגל הבוגרים לקראת העונה הבאה. יפרח רשם הופעה טובה.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully