וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יכולים לזלזל כמה שרוצים, אנחנו יודעים שעשינו עונה מטורפת"

החלק של קין ("בונוס גדול שהוא מאמן פה, זכות ללמוד ממנו") והווינריות של השחקנים ("זה DNA של מועדון"). רכבת ההרים שעידו שחר עבר העונה הסתיימה בצורה הכי מתוקה שיש: "זה בונה אותך"

תקציר משחק ההכתרה: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:3/ספורט1

העונה ההפכפכה של עידו שחר הסתיימה בצורה הכי מתוקה שיכולה להיות. מי שהחל את העונה כשחקן קצה ספסל ומיעט לשחק, המציא את עצמו מחדש בהמשך כמגן ימני, חתם על חוזה חדש, הגיע גם לנבחרת ישראל והפך לבורג חשוב במכבי תל אביב. אמש (שבת) הוא נכנס מצוין כמחליף, וכבש ב-0:3 על הפועל באר שבע שהעניק סופית את הצלחת לצהובים.

איך זה להיות אלוף?

"בתור ילד אתה חולם על לזכות באליפות עם הקבוצה הבוגרת. זכיתי באליפויות עם האקדמיה, אבל כמובן שזה מעל הכל. אני כל כך שמח, אין לי מילים. באקדמיה זכיתי באליפות כמעט כל השנה, אבל ברור שזה לא משתווה. הייתה עונה מאוד לא פשוטה, אבל במבחן התוצאה עשינו עונה גדולה, גם בליגה וגם באירופה".

היו ימים שהיה נראה שזה בורח לכם.

"הייתה עונה מאוד מאתגרת. עם המלחמה והכל, זו לא הייתה עונה רגילה. אבל אני חושב שעם כל העליות והירידות, עם איבוד 10 הנקודות לחיפה - לזכות באליפות כזאת זה אופי של קבוצה ואופי של המועדון. הווינריות ב-DNA שלנו ושל המועדון הזה".

עידו שחר, שחקן מכבי תל אביב, מקדיש שער לזכרו של רס"ר עידו קסלסי ז"ל. דני מרון
עונה קשה, סוף מתוק. עידו שחר/דני מרון

מבחינה אישית העונה שלך הייתה סוג של רכבת הרים. איך זה מרגיש לזכות עכשיו באליפות בתור שחקן חשוב?

"בתחילת העונה פחות שיחקתי והקבוצה רצה באותו הרכב פחות או יותר. אני לא חושב שהיה יותר מדי מה לשנות ומגיע לכולם את כל הקרדיט על זה. אני האמנתי שכשאקבל את הצ'אנס שלי, אני אדע לקחת אותו. אני שמח מאוד שהמועדון מאמין בי".

האם רובי קין קיבל מספיק קרדיט?

"אתם תכריעו אם הוא יקבל מספיק קרדיט או לא, אבל מהצד שלי אני יכול לספר שהוא ווינר אמיתי. הוא נתן לנו כל כך הרבה רוגע בשלבים מלחיצים, גם כשמכבי חיפה חזרו לתמונת האליפות. הוא היה במעמדים גדולים, הוא יודע מה לעשות, יודע להגיד מילים טובות ולתקן כשצריך. זה בונוס גדול מאוד שהוא מאמן ויכול לתרום לנו מהניסיון שלו".

אתם מרגישים אם הוא נשאר או לא?

"בשיחות שלנו הוא מאוד מפוקס באליפות ובעונה הנוכחית. הוא סופר-מקצוען, מה שיש מעבר זה לא בשליטתי. זה שלו. זה זכות ללמוד כדורגל ממנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
רובי קין מאמן מכבי תל אביב מניף את צלחת האליפות עם מיטש גולדהאר בעלים מכבי תל אביב. אריאל שלום
"ווינרים אמיתיים". גולדהאר וקין/אריאל שלום

העונה הזו הסתיימה בדיוק כמו שחלמת, גם מבחינת דקות המשחק שלך.

"זה מסתיים הכי מתוק שאפשר. הייתה עונה לא פשוטה, אבל צריך להסתכל על זה לטווח ארוך. אני חושב שעונה כזאת עושה אותך שחקן יותר טוב, עונה כזאת בונה אותך, במיוחד בתור שחקן צעיר. אני שמח מאוד שנתנו לי את הקרדיט בסוף, שלקחתי אותו והייתי חלק מהעונה המדהימה הזאת".

חוץ מווינריות וקבוצתיות, מה אפיין אתכם העונה לדעתך? יש גם הרבה שמזלזלים באליפות הזאת.

"מי שלא יפרגן, זה שלו. כולם יכולים להגיד מה שהם רוצים לטוב ולרע, אבל אנחנו בפנים יודעים שעשינו עונה מטורפת. אולי בחוץ לא מרגישים את זה, אבל עם המלחמה, הטיסות, כל יומיים בחו"ל - זו עונה מאוד קשה. המועדון הזה ווינר ויודע לצאת ממצבים קשים, אז מי שרוצה לזלזל - שיזלזל".

עד כמה עזרה לכם הנוכחות של גולדהאר בשני המשחקים האחרונים?

"מיטש כבודו במקומו מונח, הוא פה כבר שנים ועושה דברים מטורפים ומדהימים. זה הלך לכיוון שלנו, למרות שזה היה יכול ללכת למקום אחר. כשהוא פה איתנו זה תמיד טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully