וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ': "בירם כיאל הפך לגשר בין הצוות המקצועי להנהלה"

מאמן בני סכנין מרוצה משיתוף הפעולה. על ההפסד למכבי חיפה: "לא היה משחק גדול, אבל נתנו הכל והראינו שאנחנו רוצים לנצח"

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

בבני סכנין אכזבה גדולה לאחר ההפסד הדרמטי 2:1 למכבי חיפה אתמול (שבת) בדוחא. בקבוצה היו מרוצים מאוד מהאופן בו שיחקו, בייחוד במחצית השנייה והתאכזבו מכך שנותרו ללא נקודות. "לא ידענו לשמור על התוצאה ובדקות האחרונות היינו צריכים להיות יותר רעים", אמר שחקן בקבוצה, "אפשרנו יותר מדי מצבים למכבי חיפה אבל בעשרה שחקנים זה היה קשה מאוד".

"המחצית הראשונה שלנו הייתה לא טובה", הודה מאמן סכנין סלובודאן דראפיץ', "במחצית השנייה שיחקנו והיינו ביכולת טובה יותר. לא היה משחק גדול אבל נתנו הכל והראינו שאנחנו רוצים לנצח את המשחק. עכשיו צריך להרים את הראש ולהתכונן למשחקים האחרונים". דראפיץ' דיבר גם על הקושי להמשיך ברמת מתח כאשר כל המשחקים הם בעצם לפרוטוקול בלבד: "לא קל להחזיק את הקבוצה במצב הזה כשחלק מהשחקנים הם מושאלים ויש שחקנים שיודעים שהם עוזבים. אני מנסה למצוא דרכים לדרבן אותם".

המאמן כבר החל בבניית הקבוצה לעונה הבאה כאשר בשבוע שעבר ביקר בברייטון יחד עם בירם כיאל: "אם זה לא שבועיים אז אי אפשר לקרוא לזה השתלמות, אבל ראינו אימונים ופגשתי כמה אנשים מעניינים, הייתה נסיעה מעניינת ולמדנו כמה דברים".

מאמן בני סכנין סלובודן דראפיץ'. מאור אלקסלסי
החל בהכנות לעונה הבאה. דראפיץ'/מאור אלקסלסי

דראפיץ' דיבר גם על המעמד של כיאל: "אחרי הפציעה שלו לא רציתי שישתעמם בבית ואמרתי לו לבוא לאימונים. אבל בירם בעצם הפך לגשר בין הצוות המקצועי להנהלה, הוא מדבר עם סוכנים, דואג לדברים שאנחנו צריכים. חשוב וטוב מאוד שהוא איתנו. אני לא זה שמחליט ומגדיר, אבל חשוב שבירם שם והוא זה שנותן את האיזון. האמת היא שיש עוד כמה אנשים שנצטרך לצרף, יש הרבה אנשים טובים שעובדים בהתנדבות וזה לא הכי נכון לקבוצה מקצוענית".

המאמן הסרבי-ישראלי בירך את חברו הטוב שי ברדה על העלייה לליגת העל עם עירוני קרית שמונה. "שי ואני עדיין צוות, אני מוריד את הקבוצה והוא מעלה אותה", התבדח דראפיץ', "אני שמח מאוד בשביל שי אחרי העונה שעברה שהייתה קשה מאוד עבורו. הוא עשה עלייה בצורה בלתי רגילה, בלי מגרש ובלי בית. אני שמח בשבילו ובשביל איזי ונתראה בעונה הבאה בליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully