וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו בירך את מכבי תל אביב, ואישר: השחקן שיעזוב את מכבי חיפה

המאמן סיפר שאחרי ההפסד לאלופה הטרייה "לא ישנתי כל הלילה", והתייחס לעתידו. דין דוד על הניצחון בסכנין: "הראינו אופי"

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

מכבי תל אביב עשתה את המוטל עליה עם ניצחון על הפועל באר שבע והבטיחה את הזכייה באליפות, כך שהניצחון 1:2 על בני סכנין הערב (שבת) לא עזר למכבי חיפה לשמור על התואר לפחות מחזור נוסף, והיא תיאלץ להתנחם בשלוש הנקודות שהשיגה אחרי שחזרה מפיגור באצטדיון דוחא.

מאמן הירוקים מסאי דגו בירך: "לפני הכל אני רוצה לברך את מכבי תל אביב על האליפות, היה מאבק טוב. אנחנו צריכים להמשיך עד הסוף ולייצג את המועדון הזה בכבוד".

אכזבה מהסגנות: "אחרי המשחק נגד מכבי תל אביב לא ישנתי כל הלילה, הייתה אכזבה ענקית. השחקנים עשו הכל, לא עשינו את מה שצריך. באנו היום והראינו עליונות, זה אומר הרבה על האופי של הקבוצה".

ניצחון דחוק: "ברגע שהיה את הפנדל ראיתי תסריט אחר, אבל עם הרבה אופי המשכנו לתקוף, המחליפים היו מדהימים והביאו אנרגיות. דולב חזיזה חזר אלינו אחרי תקופה ארוכה, לא זכיתי לאמן אותו הרבה אבל הוא מכניס אנרגיות טובות. כולם מכירים את המגרש הזה, סכנין מאוד מאומנת ואני הכי שמח על הניצחון".

מאמן מכבי חיפה מסאי דגו. מאור אלקסלסי
"הראינו אופי". מסאי דגו/מאור אלקסלסי

איפה יהיה בעונה הבאה: "אחרי שאתה עוזב את מכבי חיפה אתה צריך לקבל החלטה טובה, אני חושב שעשינו עונה טובה למרות שלא זכינו באליפות. אני מאמין באלוהים, הוא מכוון הכל, מה שיביא לי אקבל באהבה".

דגו הוסיף: "אמרתי לשחקנים במלון שאני לא רוצה לדבר בכלל על גישה, כי כל מי שלובש את החולצה של מכבי חיפה צריך לתת 200%. גם בשביל 400 אוהדים שבאו לדחוף אותנו פה. המשחקים נגד באר שבע והדרבי מאוד חשובים לקבוצה שלנו".

לסיום אמר מאמן מכבי חיפה: "כשקיבלתי את הצ'אנס אמרתי שאני חייב לעשות הכל כדי ששחקנים צעירים יקבלו את הבמה, כמו שאני קיבלתי הזדמנות מקבוצת הנוער. אני שמח שהרבה שחקנים קיבלו השנה במה, שחקנים כמו ענאן שבדרך להימכר, ופיינגולד וכיוף, קיבלו הזדמנות ועשו עונה נהדרת. זה היה חשוב לי מהרגע הראשון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
שלוש נקודות נוספו, האליפות עברה לתל אביב. שחקני מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

דין דוד, שהבקיע את שער השוויון הערב והגיע ל-19 שערי ליגה העונה, מתקרב להיות מלך השערים. "כל חלוץ רוצה להיות מלך שערים, אני שמח שאני במקום הראשון. אני עובד קשה ושמח שהקבוצה שלי ניצחה היום. אולי במשחק פחות טוב שלנו, אבל ידענו לבוא עם אופי ולנצח אותו בסוף. אני מקווה שאני גם אהיה במקום הראשון בסוף העונה", אמר.

על אובדן האליפות: "התאכזבנו מהתוצאה נגד מכבי תל אביב, שיחקנו מאוד טוב והפסדנו בסוף. היינו צריכים לאסוף את עצמנו, אנחנו ננסה לנצח את המשחקים שנותרו כי אנחנו מכבי חיפה ולא נוותר בחיים. ברור שאנחנו רוצים להחזיר את האליפות בעונה הבאה. זכינו בשלוש השנים הקודמות, השנה שיחקנו טוב אבל בסוף זה לא הלך לנו. נצטרך להרים את עצמנו, להשתפר ולעשות את הדברים נכון ובעזרת השם בשנה הבאה זה יהיה שלנו".

שחקן מכבי חיפה דין דוד. מאור אלקסלסי
דין דוד בדרך למלכות השערים/מאור אלקסלסי

בצד של בני סכנין, המאמן סלובודן דראפיץ' התייחס למשחק: "שיחקנו לא טוב במחצית הראשונה, היה לנו בליץ במחצית השנייה אבל זה לא היה משחק טוב שלנו. אולי ביום שלישי ניקח נקודות מריינה. זו הזדמנות לסיים במקום החמישי, עשינו עונה טובה, הגענו לפלייאוף העליון. היום ניסינו לנצח, עם הפנדל והאדום שהשאיר אותנו בעשרה שחקנים, היה חסר לנו מחץ. איבדנו את האיזון, המשמעת הטקטית. במחצית הראשונה לא הסתדרנו, במחצית השנייה הסתדרנו יפה מאוד אבל נגד מכבי חיפה, כשאתה עושה טעויות, אתה משלם ביוקר. אנחנו צריכים לתקן את הטעויות. ואין ספק שלקראת השנה הבאה אנחנו צריכים להתחזק. אם נביא שחקנים טובים, תהיה לנו קבוצה מעניינת".

רק שלושה ניצחונות בית העונה: "ועדיין אנחנו בפלייאוף העליון. אין הסבר, כל דבר שאגיד עכשיו יישמע לא רציני. אולי שחקנים מסוימים התרגשו. לאט לאט הם צריכים להתקדם. חיזוק? אנחנו צריכים איזה חמישה שחקנים בחלק הקדמי. וצריכים לפגוע. גם ישראלים וגם זרים".

מאמן בני סכנין סלובודן דראפיץ'. מאור אלקסלסי
הפנים לעונה הבאה. סלובודן דראפיץ'/מאור אלקסלסי

חסן חילו, שהיה מעורב בשער של פרנזי פיירו שהבטיח למכבי חיפה את הניצחון, הוסיף: "לא יודע מה קרה בדקות האחרונות, אבל שיחקנו טוב, כל שחקן עשה את העבודה שלו ולפעמים מפספסים את זה. הפנים קדימה לבני ריינה".

על עתידו: "יש לי חוזה לעוד שנה בבני סכנין. השאיפה שלי לצאת למקומות שאני רוצה, חייב לעשות את הקפיצה. אני חושב שעשיתי עונה טובה, העיקר שאמשיך באותה רמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully