וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "הכרטיס האדום שיבש הכל והמשחק הוכרע מהר מאוד"

מאמנה של הפועל באר שבע ידע כי ההרחקה של מיגל ויטור הכריעה את ההפסד למכבי ת"א: "לפעמים משחקים טוב בחיסרון מספרי, הפעם זה לא קרה"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:3/ספורט1

הפועל באר שבע נקלעה לצרות הערב (שבת) כבר בשלב מוקדם מאוד אחרי שמיגל ויטור הורחק כעבור 14 שניות, והקבוצה של אליניב ברדה הפסידה 3:0 למכבי תל אביב שסיימה את הערב עם צלחת האליפות באופן רשמי. האדומים התקשו בעשרה שחקנים בבלומפילד, ובעקבות הניצחון של מכבי חיפה בסכנין, נקבע כי כבר לא יעקפו את הירוקים בטבלה העונה, ויקוו לשמור על המקום השלישי ולזכות בגביע המדינה בסוף החודש.

המאמן הודה בסיום כי היה קשה ללא הקפטן שלו: "הרבה מאוד פעמים אנחנו מדברים על פתיחת משחק ופוקוס שעושים הבדל. כאשר הקפטן שלך מורחק אחרי כמה שניות והמסירה שלא הצליחה, אחר כך השער שספגנו ממצב נייח והמשחק הזה נגמר מהר מאוד. המשחק השתנה אחרי האדום, והיו משחקים שניצחנו כבר בעבר בעשרה שחקנים. לדעתי זה המשחק העשירי העונה שאנחנו מסיימים בעשרה שחקנים, לפעמים משחקים ככה טוב יותר, הפעם זה לא קרה. זה השתבש מהר מאוד והוכרע כבר בהתחלה".

לגבי האפשרות שאופיר מרציאנו יעמוד בין הקורות בגמר גביע המדינה: "אני חושב שאופיר מרציאנו עשה עבודה נהדרת העונה, אנחנו חושבים האם הוא ישחק בגמר הגביע. זה משהו שיושב לנו בראש".

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. דני מרון
ידע מהרגע הראשון שיהיה קשה לחזור. ברדה/דני מרון

במהלך המשחק הערב התקיים מבצע אכיפה משולב למשטרת ישראל, פקחי עיריית ת"א יפו והנהלת בלומפילד כנגד עישון ברחבי האצטדיון. במבצע חולקו דו"חות אזהרה לעשרות צופים שעישנו במקומות שאינם מיועדים לכך, כאשר בפעמים הבאות ינתנו דו"חות כספיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully