וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טועמה מתריע: "לא יודע מה עם הבעלים, אבל מבקש למנות מאמן!"

המאמן הזמני של הפועל ת"א הזהיר: "חייבים להתחיל לבנות קבוצה ללאומית, מאתמול ולא ממחר". על הירידה: "לא כולם עמדו בלחץ"

תקציר: הפועל חדרה - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

כמה מאות האוהדים של הפועל תל אביב שהטריחו את עצמם לאצטדיון בנתניה היום, השמיעו שריקות וקריאות בוז צורמות לשחקני הקבוצה בתום הניצחון 0:1 על הפועל חדרה הערב (שבת). אחרי הירידה ללואמית בשבוע שעבר, רוב השחקנים על הדשא היום היו שחקני נוער - לא אלה ש"הורידו" את הקבוצה ליגה.

"תחושה לא קלה, זה ברור", אמר סלים טועמה ששימש כמאמן זמני בפעם האחרונה בינתיים, "מתחילת השנה האוהדים עודד אותנו, גם היום הם הגיעו למרות הירידה. הם תמיד איתנו וחבל בסוף ככה הסתיימה העונה".

על ההידרדרות אמר טועמה: "בהתחלה זה נראה טוב, אבל בסוף ינואר התחילה קריסה מקצועית. אני חושב שבחלון ההעברות של ינואר כל הקבוצות התחזקו ורק אנחנו נחלשנו".

טועמה הוסיף: "בשני המשחקים האחרונים זה עדיין היה תלוי בנו, אבל בסוף גם אנחנו קרסנו. אולי התצוגה של הקהל בשבוע שעבר פגעב בנו: יש שחקנים שמסוגלים להתמודד עם לחץ ויש כאלה שלא - ומסתבר שבשבוע שעבר הרוב לא היו יכולים".

לסיכום אמר טועמה: "אני לא יודע מה יהיה, אם יגיעו בעלים חדשים או לא - אבל אני מבקש באופן אישי: תמנו מאמן! היו צריכים למנות מאמן לעונה הבאה אתמול ולא מחר. הלאומית היא ליגה לא קלה, צריך לבנות קבוצה, לעשות תכניות וכדאי מאוד שזה יקרה כמה שיותר מהר. אני לא יודע מה קורה במו"מ, אבל שיגיעו להסכמות איזה מאמן הם רוצים כי חייבים להתחיל לבנות".

סלים טועמה, הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"אני חושב שבינואר כל הקבוצות התחזקו, אבל אנחנו נחלשנו". טועמה/ברני ארדוב
מאמן הפועל חדרה חיים סילבס. ברני ארדוב
מחמאות למדמון/ברני ארדוב

מאמן הפועל חדרה, חיים סילבס: "משחק מנומנם, היינו קצת יותר נאיביים וזה ההבדל בתוצאה. אני לא יכול לפתח את כל התורה המקצועית, אבל ברור שבאתי קודם כל כדי להביא את האוניה לחוף. יש תכנית שלמה לעונה הבאה, ברור נצטרך לפגוע בשחקנים שנביא. יש פה בסיס נהדר לקחת את הקבוצה קדימה. נצטרך למצוא עוגן חזק במקום מדמון ולדייק בזרים. חדרה היום היא לא חדרה של לפני כמה שנים שהמליצו לא לבוא אליה. זו חממה לישראלים צעירים ומדמון הוא הדוגמה".

על עצמו: "השנתיים האחרונות הן היחידות בהן התמודדתי על הירידה, ונכנסתי לשתיהן מרצון בינואר. אני לא רוצה שיחשבו שאני כל הזמן רוצה להציל, זה לא המצב".

על מדמון: "הוא עשה קפיצת מדרגה אחת העונה ויצטרך לעשות עוד אחת במכבי תל אביב בעונה הבאה. יש לו אופי מאוד קשוח, הילד הזה אמיתי כל הזמן ומאמין תמיד בכדור הבא. הוא מאמין בעצמו בלי הפסקה ושום דבר לא מוריד לו את הביטחון. זו תכונת זהב, בטח בגיל שלו ובטח במקום כמו מכבי תל אביב. אני מקווה שדברים יתפתחו כמו שכולם מצפים עבורו".

שחקני הפועל תל אביב ליד האוהדים. ברני ארדוב
האוהדים הגיבו בבוז/ברני ארדוב
שחקן הפועל תל אביב הישאם לאיוס. ברני ארדוב
שחקן הפועל תל אביב הישאם לאיוס/ברני ארדוב

אור ישראלוב: "ניצחון עצוב, רגע לא פשוט עבור המועדון ועבורנו השחקנים. אנחנו רוצים להגיד שאנחנו מצטערים כלפי הקהל והמועדון. הם היו איתנו גם בכישלונות וזה לא מובן מאליו, אנחנו חייבים להם. לא האמנו שזה יקרה, צריך להתרומם ולהחזיר את הפועל תל אביב למקום שלה שזה ליגת העל. אני לא מחפש אשמים כרגע, זה לא הזמן או המקום. ממשיכים לעונה הבאה עם הראש קדימה, כל אחד עם המטרות שלו. אני רוצה להיות בליגת העל, כמו כולם. אעשה הכול בשביל המועדון. נשאר? כרגע כן".

אלעד מדמון, שישחק בעונה הבאה במכבי תל אביב: "רציתי לעזוב את חדרה בטעם טוב ולתת משהו לקהל שבא לראות אותי. אבל ככה זה נגמר, אין מה לעשות. תמיד כיף לראות את הילדים כאן מעודדים, זה מחמם את הלב. רק עכשיו נופל לי האסימון שאני עוזב, לא חשבתי על היעד הבא לפני כן. קשה לעזוב את המועדון הזה, אני מאוד מחובר אליו. אני יוצא לאתגר חדש, מקום שצריך להוכיח את עצמך בכל שנייה. אבוא מרוכז ואתן מה שאני יכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully