וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו דה זרבי עוזב את ברייטון - זו כנראה תחנתו הבאה

השחפים הודיעו על פרידה מהמאמן בהחלטה משותפת, בגרמניה בטוחים שהוא בדרך להחליף את תומאס טוכל בבאיירן מינכן: "העזיבה מאפשרת לי לנוח לפני שאחליט לגבי העתיד"

תקציר: ברייטון - צ'לסי 2:1/ספורט1

רוברטו דה זרבי יסיים את דרכו כמאמן ברייטון אחרי משחק סיום העונה נגד מנצ'סטר יונייטד מחר (ראשון, 18:00 בספורט4), ובהחלט ייתכן שהתחנה הבאה שלו תהיה באיירן מינכן. השחפים הודיעו היום על סיכום הדדי עם המאמן על פרידה. האיטלקי, שהגיע בספטמבר 2022 אחרי שגרהאם פוטר עזב לצ'לסי והוביל בעונה שעברה את ברייטון למקום השישי בפרמיירליג - שיא בתולדות המועדון, היה חתום עד סוף יוני 2026 ולפי הדיווחים חוזהו כלל סעיף שחרור של כ-10 מיליון ליש"ט.

דה זרבי, שיעזוב יחד עם כל צוותו, אמר: "עצוב מאוד לעזוב את ברייטון, אבל אני גאה מאוד במה שהשגנו כאן, הצוות והשחקנים, בתמיכת כל אנשי המועדון והאוהדים הנפלאים במהלך השנתיים ההיסטוריות הללו. סיכמנו על סיום דרכי בברייטון, כך שאני והמועדון נוכל כל אחד לבחור את הדרך הטוב ביותר עבורו, בהתאם למחשבות ולהשקפות שלנו. נהניתי מאוד משנתיים אינטנסיביות ומאתגרות בפרמיירליג, וגם מהשתתפות בארבעה מפעלים העונה. העזיבה כעת מאפשרת לי זמן מנוחה לפני שאחליט לגבי העתיד".

דה זרבי היה בין המועמדים המועדפים על מנכ"ל באיירן מינכן מקס אברל, אחרי צ'אבי אלונסו שהחליט להמשיך בבאייר לברקוזן, כידוע. ב"סקיי" דווח כי בשבועות האחרונים התקיימו שיחות בין השניים. ב"בילד" הוסיפו וקבעו שהאיטלקי הוא כעת המועמד המוביל להחליף את תומאס טוכל על הקווים בבוואריה.

הבעלים של ברייטון, טוני בלום, מסר בהודעת המועדון: "רוברטו העניק לנו שירות יוצא מן הכלל במשך שנתיים והוביל את המועדון לפסגות חדשות, כולל קמפיין אירופי ראשון שיישאר בזיכרון של האוהדים. הגענו לסיכום הדדי בנוגע לפרידה כך שלשני הצדדים מתאפשר להיערך מוקדם לעונה הבאה. אני בטוח שהאוהדים יעניקו לרוברטו וצוותו פרידה ראויה לפני, במהלך ואחרי המשחק מחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully