וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי דסה ודינמו מוסקבה מרחק נקודה מאליפות ראשונה מאז 1976

קפטן נבחרת ישראל שיחק 90 דקות ב-1:4 הביתי על קריליה סובייטוב, קבוצתו תוכתר אם היריבות ימעדו או אם לא תפסיד לקרסנודאר בשבת הבאה. לידור כהן וטראט ירדו ליגה בתאילנד, בישול לגנדלמן ב-1:4 של גנט על סטנדרד ליאז'

דריבל, 16.5/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

דינמו מוסקבה קרובה מאוד לזכות באליפות רוסיה לראשונה מאז 1976. אלי דסה, קפטן נבחרת ישראל, פתח היום (שבת) בהרכב המוליכה, שניצחה 1:4 בבית את קריליה סובייטוב ומקדימה כעת בחמש נקודות את זניט סנט פטרסבורג ובשש את קרסנודאר, שטרם שיחקו במחזור ה-29. אם שתיהן ימעדו (קרסנודאר הערב וזניט מחר) אזי האליפות תוכרע עוד לפני מחזור הסיום, בו דינמו צריכה להתארח אצל קרסנודאר השלישית ושם תספיק לה נקודה. זניט, אלופת חמש השנים האחרונות והשליטה בליגה הרוסית במשך יותר מעשור, תתארח מחר אצל אחמט גרוזני ותסיים את העונה בשבת הבאה מול רוסטוב, אבל במקרה של שוויון נקודות עם דינמו היא בנחיתות מפני שהפסידה לה פעמיים.

דסה וחבריו עבדו קשה מול היריבה הנינוחה ממרכז הטבלה. זה אמנם לא דמה לשני הניצחונות האדירים האחרונים בתוספות הזמן (2:3 ביתי על סוצ'י בדקה ה-95 מבישול של דסה ואז 2:3 אצל בלטיקה עם שערים בדקות 93 ו-99), אבל המוליכה נזקקה לסקורר מפתיע בדמות הקפטן הפרגוואי פביאן בלבואנה, שנגח את שער הליגה הראשון שלו (29) ואז גם החזיר את היתרון עם טיל מקצה הרחבה (58). ביטלו הברזילאי ניצל טעות של השוער בקרן (76) ובתוספת הזמן היה זה כמובן ניקולא מומי אנגמאלו, האיש שניצח את שני המשחקים הקודמים, ששוב כבש (93).

דינמו הייתה מועדון פאר בימי ברית המועצות, אבל מאז הקמת הליגה הרוסית בקושי איימה על התואר. הכי קרוב שלה היה המקום השני ב-1994 ועוד חמש פעמים מקום שלישי, כולל לפני שנתיים.

השער השני של פביאן בלבואנה

* עומרי גנדלמן רשם 90 דקות ורשם בישול ב-1:4 של גנט על סטנדרד ליאז' במחזור ה-39 של הליגה הבלגית. הקשר הישראלי סידר למתיאס פרננדס-פרדו את שער היתרון בדקה העשירית בדרך לניצחון ששם את גנט בפער 9 נקודות ממכלן במאבק על הקונפרנס ליג בעונה הבאה. זה היה הבישול החמישי העונה בליגה לגנדלמן שגם הוסיף לכך 11 שערים.

* יואב הופמייסטר השלים 90 דקות בהרכב של קורונה קיילצה, שניצחה 0:2 בקרב תחתית את רוך חוז'וב, הורידה את יריבתה והשאירה לעצמה סיכוי לשרוד בליגה הפולנית הבכירה. היא כרגע נמצאת מרחק נקודה מחוף מבטחים, אך בכל מקרה הפער לא יהיה גדול משתי נקודות ובמחזור הסיום היא תתארח אצל לך פוזנן.

* רועי קהת שיחק 90 דקות בהפסדה של סומגאיט 2:0 לסבאח באקו בקרב על הכרטיסים לאירופה בליגה האזרית. ההפסד הוריד את קבוצתו מהמקום השני אל המקום החמישי, כשנותר מחזור אחד לסיום העונה והפער מהכרטיסים עומד על שתי נקודות (מנפטצ'י באקו השנייה) ונקודה (מזירה השלישית שמקדימה את סבאח בזכות המאזן ביניהן).

* עוד באזרבייג'אן: ניר ברדע (90 דקות) וידין לוגסי (10 כמחליף) פתחו בהרכב של סבאיל, שהפסידה 3:0 בבית לנפטצ'י שכאמור עלתה למקום השני.

* לידור כהן שיחק 90 דקות במדי טראט, שסיימה ב-2:2 את קרב התחתית הביתי מול לאמפון ווריור וירדה רשמית לליגה השנייה בתאילנד אחרי עונה אחת בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully