וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה בלתי נמנע": לורנזו בראון סיכם בריאל מדריד

18.5.2024 / 12:15

דיווח: הרכז, שרשם משחק נפל בגמר הגביע מול הפועל ירושלים, לא מעוניין להמשיך בישראל וכבר סיכם ביעדו הבא: אלופת אירופה. בראון מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אך הצהובים לא צפויים לעמוד בדרכו

מכבי תל אביב חוגגת את הניצחון על באסקוניה/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

האם מכבי תל אביב כבר למעשה איבדה את אחד העוגנים שלה? בספרד מדווחים היום (שבת) על פריצת דרך בשיחות בין לורנזו בראון לריאל מדריד ולפי הדיווח המעבר הזה "בלתי נמנע". על פי הדיווח של העיתונאי ג'רארד סולה, בין הצדדים כבר הושגו הסכמות על תנאיו של הרכז בן ה-33, שחתום במכבי תל אביב לעונה נוספת, עם אופציה לעונה נוספת.

בראון ככל הנראה לא מעוניין להישאר בישראל על רקע המלחמה, ולפי הדיווחים מגשש את דרכו החוצה בתקופה האחרונה. העובדה שהוא מחזיק בדרכון ספרדי ואף שיחק במדי נבחרת ספרד, הופכת את בראון לשם אטרקטיבי בשוק הספרדי, ונראה שהראשונה שפעלה היא אלופת אירופה.

בראון נראה העונה בירידה משמעותית ביחס לעונה שעברה, שבאה לידי ביטוי בעיקר באחוזי קליעה נמוכים ומכבי תל אביב לא צפויה לעמוד בדרכו של בראון, ששבר שיא שלילי בגמר הגביע מול הפועל ירושלים עם לא פחות מ-11 איבודים וניכר שהוא לא מרוכז.

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
העזיבה קרובה מתמיד? לורנזו בראון/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

הקו האחורי של ריאל מדריד עמוק ומלא באיכות, אם כי קצת מתבגר. מי שמוביל אותו כמובן הוא פקונדו קמפאסו הארגנטינאי, ואת עמדת הרכז ממלאים גם סרחיו רודריגס, סרחיו יוי וקרלוס אלוסן הצעיר, שמתקשה להשתלב. בראון, אם יגיע, עשוי לחלוק את הדקות בעמדה עם קמפאסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully