וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לפני מחזור ההכרעה: פיל פודן נבחר לשחקן העונה באנגליה

עודכן לאחרונה: 18.5.2024 / 13:32

הקשר הנהדר של מנצ'סטר סיטי גבר על ארלינג הולאנד וקווין דה בראונה בזכות עונה נהדרת במהלכה הוא כבש 17 שערי ליגה ובישל שמונה: "גאה בטירוף בתואר הזה"

תקציר: טוטנהאם - מנצ'סטר סיטי 2:0/ספורט1

אומנם בפרמיירליג נותר עדיין מחזור אחד שיכריע מי תהיה האלופה, אבל שחקן עונה כבר יש: פיל פודן, כוכבה הצעיר של מנצ'סטר סיטי ונבחרת אנגליה נבחר היום (שבת) באופן רשמי לשחקן העונה בעקבות קמפיין מופלא שלו. הקשר בן ה-23 רשם עונה נהדרת מבחינה אישית עם 17 שערים ושמונה בישולים בליגה ב-34 הופעות.

"אני גאה בטירוף על התואר הזה", אמר פודן שסיים כסגנו של הולאנד (27) בכיבוש השערים במנצ'סטר סיטי, שתבטיח עוד אליפות אם תנצח מחר את ווסטהאם (א', 18:00, ספורט1). פודן לא היה המועמד המובהק לתואר, אבל ארלינג הולאנד נחלש בחלק השני של העונה והיו מועמדים נוספים ראויים כמו רודרי וגם שחקני ארסנל - דקלן רייס ובוקאיו סאקה.

פיל פודן שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער. רויטרס
שחקן העונה באנגליה/רויטרס

זו העונה החמישית ברציפות שהתואר הזה הולך לשחקן של מנצ'סטר סיטי אחרי שקווין דה בראונה עשה זאת פעמיים ב-2019/20 ו-2021/22. רובן דיאס זכה בתווך בתואר וארלינג הולאנד עשה זאת בעונה שעברה.

"הפרמיירליג נחשבת לליגה הטובה בעולם וזה כבוד גדול לזכות בתואר הזה בליגה שיש בה כל כך הרבה מועמדים ראויים ושחקנים גדולים", הוסיף פודן שביום ראשון ינסה להצדיק את הבחירה שלו ולכבוש את שער האליפות של מנצ'סטר סיטי נגד ווסטהאם (א', 18:00, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully