וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמינים בוותיקים: שני הקשרים שצפויים להמשיך בריאל מדריד

אחרי שבספרד דווח שמודריץ' יעזוב, כעת ב"מארקה" טוענים: הושג סיכום עמו לעונה נוספת. גם טוני קרוס צפוי לחתום לעונה נוספת

חגיגות האליפות של ריאל מדריד, 2024/יוטיוב

ג'וד בלינגהאם, ויניסיוס, רודריגו, אדוארדו קמאבינגה ובקרוב כנראה גם קיליאן אמבפה: העתיד של ריאל מדריד נראה מבטיח מאוד עם סגל צעיר ומוכשר מאוד, אבל במועדון לא מתכוונים לוותר בעונה הבאה גם על השחקנים הוותיקים. על פי "מארקה", המצב סביב לוקה מודריץ' וטוני קרוס השתנה לאחרונה ככל שהקץ התקרב והם צפויים להישאר עונה נוספת.

על פי הדיווח פלורנטינו פרס הנשיא הנצחי לקח את העניינים לידיים והוא זה שמסיים ללטש את הפרטים לגבי המשך דרכם של שני השחקנים. הנשיא קיים פגישות שונות בשעות האחרונות עם שני השחקנים. על הפרק, עונה נוספת כשחקני ריאל מדריד. עם מודריץ' כבר ישנה עקרונית הסכמה והכל אמור להתגבש בהודעה על המשך דרכם של השניים בשעות הקרובות. כך הודיע סוכנו האישי של השחקן באתר הספורט הסעודי Kooora.

שחקני ריאל מדריד, טוני קרוס, לוקה מודריץ'. Soccrates Images, GettyImages
ימשיכו לעוד עונה אחת. לפחות/GettyImages, Soccrates Images

הקרואטי, לפי הדיווח, מוכן להתגמש בשכרו ומודע לפיחות במעמדו ולכך שהוא הפך להיות שחקן מחליף. המאמן אנצ'לוטי תמיד אומר שכל השחקנים חשובים ללא קשר לזמן שהם נמצאים על המגרש, ומודריץ' הוכיח זאת עם חצי השעה האחרונה במשחקים המכריעים של ליגת האלופות.


טוני קרוס קיבל גם הוא הצעה לחידוש חוזה, אמנם אין ביניהם עקרון ההסכמה שקיים עם מודריץ', אך הגרמני קרוב מאוד להאריך את הקריירה שלו ככדורגלן בשנה נוספת, בה, לדבריו, הודה, מצא את ביתו ואף יותר מכך. קרוס חווה פריחה מחודשת בקריירה. הוא זומן לנבחרת גרמניה עמה הוא ישחק ביורו וחזר להיות שחקן בטוח בהרכב של אנצ'לוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully