וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם אלגרי התפוצץ כך, היתה סיבה. מקווה שהוא יאמן את באיירן מינכן"

ג'ובאני גאליאונה, חברו והמנטור של אלגרי התייחס לפיטורים המפתיעים מיובנטוס: "אלו פיטורים לא הוגנים, אך לו עדיף ככה"

תקציר: יובנטוס גברה 0:1 על אטאלנטה וזכתה בגביע האיטלקי/ספורט1

במשך תקופה ארוכה טענו בכלי התקשורת באיטליה שיובנטוס צפויה להיפרד ממסימיליאנו אלגרי בסיום העונה, אלא שהזכייה בגביע האיטלקי ביום רביעי והעובדה שבכל זאת הקבוצה זכתה בתואר חרף האכזבה המקצועית לאורך העונה, העלו מחדש את התהיות בנושא. זה היה לזמן קצר בלבד, כי אז נחשף העימות של אלגרי עם העורך הראשי של העיתון הוותיק "טוטוספורט" ויובנטוס החליטה להודיע על פרידה.

אתמול טען גווידו וקיאג'ו שאלגרי אמר לו בין השאר "אתה חרא של עורך. אני יודע איפה למצוא אותך, אבוא לשם ואתלוש לך את האוזניים. אתן לך בוקס, תכתוב את האמת בעיתון" ובמהרה בכלי התקשורת בארץ המגף חזרו ליישור קו לפיו אלגרי יפוטר. זה קרה אתמול, עוד לפני שני מחזורי סיום העונה שבהם הגברת הזקנה תפגוש את בולוניה ומונצה ובהם יעמוד על הקווים פאולו מונטרו. יובנטוס אישרה בהודעתה כי חלק מההחלטה להיפרד מאלגרי נובעת מאותו עימות, כאשר מסרה כי "התנהגותו לא תואמת את ערכי המועדון".

מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי. Image Photo Agency, GettyImages
נפרד עם גביע חמישי ביובנטוס. אלגרי/GettyImages, Image Photo Agency

ג'ובאני גאליאונה, המנטור והחבר הקרוב של מסימיליאנו אלגרי, דיבר על העזיבה הסוערת שלו את יובנטוס, מדוע הוא היה מתאים לבאיירן מינכן ועל חוסר העניין מסעודיה.

"הפיטורים של מקס לא הוגנים, אבל בשלב הזה עדיף ככה, כי אם מקס וג'ונטולי לא מסתדרים, עדיף להיפרד", אמר גאליאונה ל"גאזטה" האיטלקי. "אני מכיר את מקס שנים, אם הוא התפוצץ ככה בלילה ההוא, בטח היה משהו רציני שהצית את התגובה שלו. בנוסף, אי אפשר היה לפספס את הפנדל שלא נשרק לוולאחוביץ', דבר אחד בטוח, הקבוצה בגמר הגביע הראתה שהיא עם מקס."

גאליאונה שיער מה יהיה היעד הבא של אלגרי ואמר: "אני מקווה שהוא יאמן בפרמיירליג, אבל החלום שלי הוא שהוא יאמן את באיירן מינכן. באיירן היא יובנטוס של גרמניה, והם מחפשים מאמן גדול. מקס יהיה אידיאלי להוביל את כל הכישרונות האלה ולהחזיר את המועדון הבווארי להצלחה אחרי האליפות המוחצת של באייר לברקוזן השנה".

באשר לטיאגו מוטה שצפוי להחליפו, כבר בחודש אפריל, לפני יותר מחודש, באתר "calciomercato" פורסם שראשי הקבוצה סיכמו עמו את כל פרטי חוזהו לקראת הגעתו בעונה הבאה במקום אלגרי. העונה מוטה בן ה-41 הוביל את בולוניה לעונה אדירה שהסתיימה עם השגת הכרטיס לליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully