וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלק משחקני ברצלונה "תומכים בפיטורי צ'אבי", מי יירש אותו?

ב"מארקה" מדווחים שהשחקנים "המיובשים" נפגשו עם לאפורטה לפני הפגישה המכרעת שלו עם המאמן. רפא מרקס יהיה הפיתרון ה"זול"?

דריבל, 16.5/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

האם צ'אבי ימשיך כמאמן ברצלונה בעונה הבאה? אחרי שכבר הודיע שיעזוב וחזר בו, המאמן נמצא בסכנת פיטורים בגלל אותה מסע"ת לפני אלמריה שבה התייחס צ'אבי למצב הכלכלי של המועדון ולצורך להתאים את עצמו לדרישות החדשות לאור המגבלות הכלכליות. דבריו של צ'אבי הכעיסו את לאפורטה ואת הנהלת המועדון, כאשר מקורבים לנשיא המועדון רמזו שהמאמן בן ה-44 לא יוכל להמשיך בתפקידו מעבר לקיץ הקרוב.

עיתונאי "מארקה", פרננדו פולו, הוסיף נדבך נוסף לסאגה על רקע שמועות ששחקנים מסוימים רוצים את עזיבתו של צ'אבי. ההערות של פולו מעידות שחלק מהסגל של צ'אבי מרגישים מקופחים על ידי המאמן, ויהיו פתוחים לעזיבתו, והם ציינו עמדה זו בפני לאפורטה לפני הפגישה שלו עם צ'אבי.

צ'אבי מאמין בהרכב די קבוע, כך שבין השחקנים המיובשים ניתן למצוא את פראן טורס, אוריול רומאו, מרכוס אלונסו, איניגו מרטינס וגם ז'ואאו פליקס שאיבד את מקומו בהרכב לטובת ילד הפלא יאמין ימאל, כשגם ראפיניה מועדף על פניו.

מאמן ברצלונה צ'אבי עם הנשיא ז'ואן לאפורטה. LLUIS GENE/AFP, GettyImages
היחסים ביניהם התערערו. צ'אבי ולאפורטה/GettyImages, LLUIS GENE/AFP

כפי שנראה כעת, לאפורטה נוטה לפטר את צ'אבי. אלא שיש שיקול נוסף שצריך לקחת בחשבון וזה השיקול הכלכלי. בתקשורת הקטלאנית מדווחים שפיטורים של צ'אבי יעלו למועדון 20 מיליון יורו כדי לפצות את המאמן וזה עשוי להשפיע על זהות היורש.

מכיוון שלברצלונה אין הרבה כסף פנוי, האנזי פליק כנראה יהיה יקר מדי עבורם, מה שנותן יתרון גדול יותר לרפא מארקס על פני הגרמני במאבק על משרת המאמן הראשי. עם זאת, "רלבו" סותרים את המידע הזה וטוענים שהחבילה הכוללת תהיה קרובה יותר ל-12 מיליון יורו בסך הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully