וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאנה מצפה ל"משחק מכוער" ובונה על הניסיון של סיאקם

עודכן לאחרונה: 18.5.2024 / 8:09

הפייסרס ניצחו את הניקס, כפו משחק שביעי ומפנטזים על ניצחון ראשון בגארדן הגועש. הליברטון: "מעולם לא חוויתי אווירה כזו". קרלייל: "זה המשחק האולטימטיבי, רק סיאקם חווה אותו". ברונסון הרגיע לגבי פציעת ג'וש הארט, אנונובי יחזור?

בזמן שבוסטון מקבלת מנוחה ארוכה ומחכה לראות מי תהיה יריבתה בגמר המזרח, אינדיאנה והניקס המשיכו הלילה להתגושש ביניהן כאשר הפייסרס היו עם ידם על העליונה עם 103:116 דומיננטי וכפו משחק שביעי שייערך ביום ראשון במדיסון סקוור גארדן. אינדיאנה הציגה כדורסל אגרסיבי בעיקר ברבע השני ותסכלה מאוד את ג'יילן ברונסון, כוכב הניקס שהחטיא את כל 11 זריקותיו האחרון במחצית הראשונה.

אלא שכדי להמשיך לגמר מול בוסטון, הפייסרס יצטרכו לעשות משהו שהם לא עשו בסדרה הזו וזה לנצח מחוץ לאינדיאנה. טייריס הליברטון הוא השחקן שהוביל את אינדיאנה כל העונה, אך ביום ראשון יחווה לראשונה בקריירה שלו משחק 7 בפלייאוף. הליברטון יודע שלקהל הביתי יש פקטור מכריע בסדרה הזו ואמר לאחר המשחק: "אני מצפה לאווירה הכי מדהימה שחוויתי במשחק NBA. יש לניקס קהל מדהים ואני מתרגש לקראת המשחק הזה. הגיע הזמן שנעשה משהו שלא עשינו עד כה וזה לנצח בחוץ. אנחנו מוכנים ויודעים שאין לנו מה להפסיד".

"אנחנו מודעים ליריבות שיש בין שתי הקבוצות והאווירה שיש באולם הזה", הוסיף הליברטון לקראת משחק שבע, "יהיה משחק של ריצות. מבחינה היסטורית משחק 7 הוא תמיד משחק מכוער, אז יהיה משחק מכוער ומי שתרצה יותר תנצח".

"במשחק מספר חמש היינו הכי פחות אגרסיביים בפלייאוף הזה", סיכם ריק קרלייל מאמן אינדיאנה, "הפעם שיחקנו חזק וזה היה חשוב. הנענו אתה הכדור יותר טוב, לקחנו יותר ריבאונדים וזה פקטור חשוב מאוד בסדרה הזו. זה המשחק האולטימטיבי והזדמנות נהדרת. מלבד פסקל סיאקם ואולי ג'יימס ג'ונסון, אני לא חושב שיש לנו שחקן שחווה משחק 7".

פסקל סיאקם אינדיאנה. רויטרס
מכיר טוב מכולם את המעמדים האלו אחרי האליפות עם טורונטו. סיאקם/רויטרס

ג'יילן ברונסון אומנם מוליך את הניקס בנקודות לאורך כל הפלייאוף הזה וגם הפעם הוא הוביל עם 31 נקודות. אלא שהשחקן שקלע אולי הכי הרבה זריקות קריטיות בפלייאוף הזה היה ג'וש הארט. אלא שהארט נטש את המשחק הלילה ברבע הרביעי בגלל כאבים בבטן ולא חזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully