וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון מודאגת: פורזינגיס יחמיץ גם את גמר המזרח?

עודכן לאחרונה: 18.5.2024 / 7:33

אחרי שנעדר מכל הסדרה מול קליבלנד בשל פציעה, בארה"ב מדווחים: הלטבי המצוין יחמיץ לפחות את שני המשחקים הראשונים בגמר, "אלא אם כן תהיה החמרה"

בוסטון ניצחה בקלות את קליבלנד 1:4 בחצי גמר המזרח ועדיין מחכה לראות מי תהיה יריבתה בגמר - הניקס או אינדיאנה. אלא שבלי קשר ליריבה, הסלטיקס יפתחו את הסדרה הזו ככל הנראה ללא קריסטפס פורזינגיס. בארה"ב מדווחים שהפורוורד הלטבי צפוי להישאר מחוץ למשחקים 1 ו-2 של גמרי המזרח בשבוע הבא, אבל יש אופטימיות שהוא יוכל לחזור בשלב מסוים בסדרה, אלא אם כן תהיה החמרה במצבו.

פורזינגיס מתקדם בתהליך ההחלמה מהפציעה בשריר ברגל ימין והוא מגדיל את הפעילות שלו על המגרש לקראת חזרה אפשרית בגמר המזרח, אבל לפי מקורות, הוא עדיין צריך יותר זמן כדי לחזור לשחק. פורזינגיס - שנמצא מחוץ למגרשים מאז שנפצע במשחק 5 בסדרה הראשונה של הפלייאוף של הסלטיקס מול מיאמי היט ב-30 באפריל - החמיץ את כל סדרת חצי גמר המזרח שהסתיימה בניצחון של בוסטון 1-4 על קליבלנד.

קריסטפס פורזינגיס, ניו אורלינס פליקנס מול בוסטון סלטיקס. Sean Gardner, GettyImages
הפציעה שלו הולכת ומתארכת. פורזינגיס/GettyImages, Sean Gardner

סביר להניח שהוא יחמיץ את שני המשחקים הראשונים של גמר המזרח, שיתקיימו ביום שלישי וחמישי בבוסטון. החזרה של פורזינגיס, שקלע בממוצע 20 נקודות וקטף 7.2 ריבאונדים בעונה הסדירה, נחשבת כחיונית לסיכויי האליפות של הסלטיקס, בטח שבסדרת גמר אפשרית מול דנבר או מינסוטה החזקות.

אל הורפורד, בן 37, פתח במקומו של פורזינגיס. הורפורד רשם 22 נקודות מרשימות, 15 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 חסימות בניצחון סדרת הגמר על קליבלנד ביום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully