וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סשה זברב וניקולאס יארי ייפגשו בגמר טורניר רומא

הגרמני סיים את מסע הקסם של אלחנדרו טאבילו עם ניצחון בשלוש מערכות ויפגוש את הצ'יליאני שגבר על טומי פול ורשם הישג שיא בקריירה

דריבל, 16.5/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

המסע המופלא של אלחנדרו טאבילו על החימר בטורניר רומא הסתיים היום (שישי) בצהריים, כאשר הצ'יליאני שהעפיל לראשונה בקריירה לחצי גמר טורניר מאסטרס 1000 נכנע למדורג חמישי בעולם סשה זברב, שהעפיל לגמר המאסטרס 1000 ה-11 שלו בקריירה והראשון מאז הפציעה הקשה בקרסול ב-2022.

טאבילו, שבזכות הטורניר המופלא ברומא שבו הדיח גם את נובאק ג'וקוביץ' יזנק למקום ה-25 בעולם כשנתיים אחרי שנכנס לראשונה בחייו לטופ 100, הדהים את זברב תחילה עם 1:6 במערכה הראשונה שבה שבר את הגרמני פעמיים ולא היה רחוק מניצחון סנסציוני, אבל בשובר השוויון במערכה השנייה, אחרי 12 משחקונים שבהם השניים שמרו על ההגשות, זברב נחלץ מפיגור וניצח 6:7 (4). במערכה השלישית כבר הורגשו פערי הרמות, כאשר זברב העלה הילוך, שבר פעמיים והשלים 6:1, 6:7 (4) ו-2:6 תוך שעתיים ו-19 דקות בדרך לגמר.

ניקולאס יארי, טניסאי מצ'ילה. GettyImages
גמר היסטורי עבורו. יארי חוגג/GettyImages

זברב יפגוש ביום ראשון ברומא צ'יליאני נוסף, את ניקולאס יארי (24 בעולם). יארי גבר טומי פול 3:6, 7:6, 3:6 במשחק שנמשך שעתיים ו-43 דקות. ברבע הגמר הדיח יארי את סטפנוס ציציפאס בדרך לחצי גמר מאסטרס 1000 ראשון בקריירה, כך שביום ראשון מצפה לו גמר היסטורי.

"אני שמח שהצלחתי להציג את הטניס האגרסיבי שלי במערכה השלישית", אמר יארי לאחר המשחק, "זו הרגשה נהדרת. הייתי במיטבי ברגעים המכריעים. קשה לשמור על הרמה הזו לאורך כל המשחק, אבל אני בגמר אז אין לי טענות". יארי הוא הצ'יליאני הראשון שמגיע לגמר מאסטר 1000 מאז פרננדו גונסאלס שעשה זאת ב-2007. פול מנגד, שחגג 27, מפסיד בפעם השלישית במעמד הזה בחצי הגמר אחרי שהגיע גם לחצי גמר אינדיאן וולס השנה וטורונטו ב-2023.

  • עוד באותו נושא:
  • סשה זברב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully