וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים בספרטק מוסקבה: "יש לנו מועמדים טובים יותר מג'אבר"

דיווחים סותרים ברוסיה באשר למועמדותו של קשר מכבי חיפה למועדונו החדש של דיאן סטנקוביץ'. גם שמה של קרסנודאר הוזכר

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

דיאן סטנקוביץ' מונה לאחרונה למאמן ספרטק מוסקבה והיום (שישי) דווח ברוסיה כי אחד השחקנים שאותם הוא רוצה לצרף לקבוצה הוא לא אחר מאשר מחמוד ג'אבר, קשר מכבי חיפה שגם אחרי שהתאושש מפציעה ארוכה גילה יכולת גבוהה והוביל את האלופה בחזרה למאבק האליפות בליגת העל.

סטנקוביץ' עוזב את פרנצווארוש ההונגרית לטובת ספרטק מוסקבה - קבוצה שבה אימן את מוחמד אבו פאני כידוע וברוסיה טענו שהוא מעוניין לצרף לקבוצתו החדשה שחקן ישראלי פעם נוספת. עם זאת, שעה קלה אחרי אותו דיווח, כלי תקשורת אחר ברוסיה טען שג'אבר כלל לא נמצא על הפרק מבחינת הקבוצה.

מחמוד ג'אבר שחקן מכבי חיפה לפני מילסון שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
ספרטק אולי לא בעקבות ג'אבר, אבל הוא צפוי ליהנות מביקוש/אריאל שלום

לפי הפרסום, גורמים בספרטק מוסקבה דחו את האפשרות שג'אבר יצטרף אליהם בטענה שיש להם מועמדים איכותיים יותר ברשימת המועמדים, על אף שצוין כי ג'אבר בן ה-24 בהחלט נמצא בשיא הקריירה ומציג יכולת גבוהה.

ג'אבר שהעונה רשם 39 הופעות בכל המסגרות, הבקיע פעם אחת ובישל עוד שלושה שערים. בקיץ האחרון חתם על הארכת חוזה במכבי חיפה עד 2027 וגם אם ספרטק מוסקבה בסופו של דבר לא בעקבותיו, בהחלט ניתן להניח שתהיה קבוצה או 2 לכל הפחות שתביע בו התעניינות בקיץ הקרוב - אולי קרסנודאר הרוסית, האקסית של ולאדן איביץ', שגם שמה הוזכר ככזו שעשויה לנסות לצרף את ג'אבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully