וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בבני יהודה: עומר פרץ פוטר לפני המחזור האחרון בלאומית

למרות החוזה לשלוש שנים שעליו חתם בינואר, המאמן סיים את תפקידו בעקבות המעידות האחרונות שהובילו לירידת הקבוצה למקום השלישי וייתכן שעלו לה בעליית ליגה

דריבל, 16.5/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

בתחילת ינואר, כאשר בני יהודה עשתה רושם שתסיים בתור אחת משתי הראשונות בטבלה שיעפילו לליגת העל, הודיעה ההנהלה על הארכת חוזהו של עומר פרץ בשלוש עונות נוספות. ארבעה חודשים לאחר מכן, כשנותרו 90 דקות לסוף העונה והכתומים במקום השלישי, הגיעה ההודעה על פיטורי המאמן.

בני יהודה ניצחה רק שני משחקים מתוך ששת האחרונים וכך איבדה את המקום השני ואולי את ההזדמנות להעפיל לליגת העל בחזרה. היום היא גברה על הפועל ניר רמת השרון בביתה, אבל גם טבריה לקחה שלוש נקודות וההכרעה עברה למחזור הסיום. ביום שישי הבא בני יהודה תתארח אצל הפועל אום אל פאחם ותצטרך לנצח כדי לשוב לליגה הבכירה, אבל כאמור היא לא תלויה בעצמה מכיוון שכמוה גם לעירוני טבריה יש 69 דקות ולצפוניים יתרון של 4+ בהפרש השערים ומכאן שאם שתיהן ינצחו במחזור האחרון, בני יהודה תצטרך לנצח בהפרש של ארבעה שערים או יותר מאשר תנצח טבריה את מכבי הרצליה.

עומר פרץ, מאמן בני יהודה. קובי אליהו
פוטר לפני המחזור האחרון. עומר פרץ/קובי אליהו

אלירן עובד, בעלי המועדון הסביר את ההחלטה: "לצערי במצב שנוצר נאלצתי לקבל החלטה קשה, כאשר טובת המועדון והשלמת המשימה עומדת לנגד עיניי ולא שום דבר אחר. בסיטואציה הנוכחית, הרגשתי שהקבוצה צריכה שינוי על הקווים ובאנרגיות. מתחילתו של הפלייאוף העליון. עומר לא עמד בלחץ של המועדון, לרבות החלטות מהותיות בדגש על ניהול המשחק וכתוצאה מכך, איבדנו את המקום שממנו עולים ליגה בסיום העונה.

"לאחר המשחק נגד מכבי הרצליה הצגתי בפני עומר אופציות לאנשי צוות מתוך המועדון שישמשו עבורו ככלי עזר, הכל למען השלמת המשימה, אך עומר בחר להדוף כל ניסיון מצד המועדון לתמוך בו בכדי שנוכל להשלים את המשימה יחד, אך הוא בחר להדוף כל ניסיון לעזרה למרות בקשות חוזרות ונשנות מצידי. אני מאחל לעומר הצלחה רבה בהמשך הדרך, ויש לי אחריות מלאה לעשות הכל בכדי להחזיר את המועדון לליגת העל. הפנים של כולנו הם למשחק החשוב נגד הפועל אום אל פאחם - בבני יהודה תמיד זה קשה עד השנייה האחרונה ומתוק מאוד בסוף", כתב.

בעקבות הפרידה מעומר פרץ לפני המחזור האחרון, בשבוע הבא יעמדו על הקווים ערן סאסי, מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער יחד עם אלעד גבאי, מאמן קבוצת הנוער ואיציק עזוז כעוזריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully