וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: יערה יצחקי תמשיך ברמת השרון לעונה נוספת

עודכן לאחרונה: 17.5.2024 / 13:04

קפטנית נבחרת ישראל לשעבר האריכה חוזה במועדון אחרי שרשמה אשתקד 8.4 נקודות ו-4.5 אסיסטים למשחק: "בטוחה שנעשה צעד קדימה לעבר הטופ של הכדורסל". דניאל קריינין קיבלה שי על תרומתה במהלך המלחמה

א.ס רמת השרון הודיעה היום (שישי) על החתמת הגארדית יערה יצחקי לשנה נוספת במועדון. יצחקי, קפטנית נבחרת ישראל לשעבר, הגיעה לרמת השרון בתחילת העונה שעברה, טרם פרוץ מלחמת "חרבות ברזל", אותה סיימה רמת השרון במקום השישי, ורשמה 8.4 נקודות ו-4.5 אסיסטים בממוצע.

"שמח מאוד על ההמשכיות של יערה במועדון שלנו. יערה שחקנית מצוינת, מנהיגה, והאיכויות שלה באות לידי ביטוי בכל הרבדים של המשחק. אין לי ספק שהיא תוביל אותנו למקומות שאנחנו חולמים ורוצים להגיע", סיפר מאמן הקבוצה רועי לוין על החתמתה של יצחקי ששיחקה בעבר במכבי אשדוד, מכבי רמת גן, אליצור רמלה ומכבי רעננה.

יערה יצחקי שחקנית א.ס רמת השרון. א.ס רמת השרון, אתר רשמי
ממשיכה ברמת השרון. יצחקי/אתר רשמי, א.ס רמת השרון

"מודה לרמת השרון, לאלי ורועי על האמון", אמרה יצחקי צברי בהודעה הרשמית של רמת השרון, "אחרי עונה לא פשוטה בעונה שעברה אני בטוחה שנעשה ביחד את הצעד קדימה לעבר המקום שהמועדון הזה ראוי להיות בו, בטופ של הכדורסל הישראלי. מחכה כבר לחזור אל הפרקט".

במקביל קיבלה הבוקר שחקנית הקבוצה בשנתיים האחרונות דניאל קריינין שי תודה ממכבי ישראל על תרומתה האדירה במלחמת "חרבות ברזל" במסגרת אירוע ההצדעה לנשות מכבי ישראל שלקחו ולוקחות חלק במלחמה.

"מתחילת המלחמה ובמהלך העונה, לא וויתרה על לתרום ולעזור- התגייסה למילואים ולקחה חלק בפרוייקטים חשובים ומסווגים (שירתה בעבר ביחידת 8200 של חיל המודיעין)", נכתב בהודעתה של רמת השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully