וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלחת כבר מוכנה, גולדהאר חזר, אבל "המשימה טרם הושלמה"

מכבי תל אביב נרגשת לקראת משחק האליפות האפשרי נגד הפועל באר שבע, אבל משתמשת בהפסד של האחות מהכדורסל בגמר כשיעור: "צריך לעשות את זה בלי תקלות"

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

אף שרובי קין הצהיר אתמול (חמישי) במסיבת העיתונאים כי הוא מנסה להתרכז ביחד עם השחקנים בניצחון על הפועל באר שבע ופחות בעובדה כי מדובר במשחק על האליפות, ההתרגשות במכבי תל אביב גדולה לקראת מחר ולראיה המאמץ הגדול שעשו השבוע בצוות הרפואי כדי להכשיר את ערן זהבי, אנריק סבוריט ואופיר דוידזאדה למשחק הגדול.

בעלי הקבוצה מיטש גולדהאר שב אתמול לארץ אחרי שעזב ליומיים וחצי, כדי להיות שוב קרוב אל השחקנים ולתרום חלק בהכנה המנטלית כדי לסיים את הסיפור מחר. כפי שפורסם כאן במהלך השבוע, מכבי תל אביב ביקשה ממנהלת הליגות בכדורגל להכין עבורה את הצלחת כבר למחר ולא להמתין למחזור הסיום מול בני ריינה וזאת כדי לאפשר לגולדהאר להיות נוכח בטקס, במידה שמכבי תל אביב תשלים מחר את המטרה ותבטיח את האליפות. כזכור, כדי לא להיות תלויה בתוצאה של מכבי חיפה בסכנין, מכבי תל אביב צריכה לדאוג לעצמה לניצחון ושלוש נקודות שיסגרו את הסיפור כבר מחר בלילה ב-100 אחוז.

בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר. מאור אלקסלסי
גם הוא מחכה. גולדהאר/מאור אלקסלסי

במכבי תל אביב היה הבוקר מי שלקח דוגמא משני משחקים כדי להדגיש שהכל אפשרי בספורט. "רבים העריכו שלא ננצח את מכבי חיפה בשבת שעברה ועשינו את זה. רבים האמינו שמכבי תל אביב תזכה אמש בגביע המדינה והיא הפסידה. רבים משוכנעים שכבר זכינו באליפות, אבל המשימה עוד לפנינו וצריך לדאוג להשלים אותה בלי תקלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully