וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחמט כובש את ההייטק: אליפות ישראל 2024 יצאה לדרך

55 חברות הייטק מובילות בישראל, ביניהן, eBay, פאלו אלטו נטוורקס, גוגל, פיירבלוקס, אפספלייר, סייברארק, פיליפס, סוני ואפלייד מטריאלס, מתמודדות זו מול זו בטורניר אליפות ההייטק הישראלי בשחמט, המתקיים זו השנה השלישית

אליפות ההייטק בשחמט. מארק ליפשיץ,
אליפות ההייטק בשחמט/מארק ליפשיץ

עשרות עובדים ומנהלים מחברות ההייטק המובילות בישראל, ביניהן eBay, פאלו אלטו נטוורקס, גוגל פיירבלוקס, אפספלייר, סייברארק, פיליפס, סוני ואפלייד מטריאלס, מתמודדים בימים אלו על תואר אלופת ההייטק הישראלי בשחמט. זו השנה השלישית ברציפות שמתקיימת התחרות הייחודית הזו, שנועדה לקדם את משחק השחמט בקרב עובדי ההייטק ולחבר בין אנשים דרך אהבת המשחק. האירוע נערך בחסות של יוניקורן הבלוקצ'יין פיירבלוקס ומשרד עורכי הדין ועורכי הפטנטים פרל כהן שגם מארח את הטורניר. 50 חברות ומעל 220 שחקנים משתתפים השנה, ביניהם לא מעט מייסדים, מנכ"לים ובכירים.

השלב הראשון של התחרות מתקיים בימים אלו, כאשר החברות מחולקות ל-2 בתים. בכל בית מתחרות על כרטיס לגמר קבוצות המורכבות מ-3-4 שחקנים. 6 המקומות הראשונים מכל בית יעפילו לגמר שיתקיים ב-30 במאי, שם תוכתר אלופת ההייטק הישראלי בשחמט לשנת 2024.

נבחרת איביי. יחצ,
נבחרת איביי/יחצ

"כאחד שרואה בשחמט דרך חיים ומשחק בצורה מקצוענית מגיל 5, אין דבר שיותר משמח מלראות כזו כמות של משתתפות ומשתתפים שמגיעים לאירועים שאני מארגן שנה אחרי שנה", אומר אלון מינדלין יזם האירוע ואמן בינלאומי בשחמט. "אני שמח מאוד להוביל את קהילת השחמט של ההייטק הישראלי ומזמין כמה שיותר עובדות ועובדים ליצור קשר כדי להצטרף אלינו ולהטמיע את משחק השחמט כחלק מה-DNA הארגוני".

השנה, התחרות זוכה למתמודדים מגוונים במיוחד, כמו הנבחרת של eBay הכוללת שחקן בעל לקות ראייה, חוקר פשעי סייבר ואת איש הביטחון של החברה, או אמא ובת שמתחרות אחת בשנייה בשתי חברות שונות. "אני שמח לייצג את eBay באליפות השחמט של חברות ההייטק, דווקא בימים אלו, נחמד לשבור את השגרה המתוחה ולשחק בצורה תחרותית במשחק שקרוב כ"כ לליבי. אומר ניר קלע, חוקר פשעי סייבר ב-eBay, "אנו כנבחרת מייצגים את eBay כבר מספר שנים ואני מודה לחברה על ההזדמנות והחשיבות שהיא נותנת גם לפעילויות שונות לעובדים מחוץ למסגרת העבודה לאורך כל השנה".

עוד בוואלה!

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
אלון מינדלין. ברק שקד,
אלון מינדלין/ברק שקד

ענקית הסייבר פאלו אלטו נטוורקס לא נותרה מאחור גם בתחום השחמט. "אנחנו מאוד מתרגשים להשתתף בתחרות" אומר יונתן בקסט, כתב טכני בפאלו אלטו נטוורקס, והזוכה במקום הראשון במוקדמות שנערכו בתוך החברה. "התחרות משקפת את אותה רוח תחרותית ושאיפה למצוינות שאנחנו מיישמים בחיי היומיום בפאלו אלטו נטוורקס. כמו בשחמט, גם בעבודה שלנו נדרשים כישורים כמו חשיבה אסטרטגית, פתרון בעיות מורכבות ויכולת לראות כמה צעדים קדימה. זו הזדמנות מצוינת להשתמש בכלים האלה ולהתחבר לקהילת ההייטק הישראלית בדרך מהנה וייחודית. אנחנו מצפים להתמודדות מאתגרת ולהצלחה, גם על לוח השחמט וגם בטכנולוגיה".

פבל ברנגולץ, מייסד שותף ו-CTO של פיירבלוקס, נותנת החסות הראשית של הטורניר, אמר: "אנו שמחים לתמוך באירוע המדגיש את הקשר העמוק בין ערכי השחמט - אסטרטגיה, תכנון קדימה וחשיבה יצירתית, לעולם העסקים, ההייטק והחדשנות. בדומה לשחקן שחמט מיומן המנתח את המצב, מתכנן את צעדיו קדימה וחושב מחוץ לקופסה, חברות הייטק צריכות גם הן לאמץ גישה זו כדי להצליח".

אין ספק שטורניר אליפות ההייטק הישראלי בשחמט כבר הפך למסורת אהובה, זו השנה השלישית ברציפות, המביאה יחד את מיטב המוחות מהתעשייה דרך אהבת המשחק, אסטרטגיה וחשיבה.

  • עוד באותו נושא:
  • שחמט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully