וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי סימונס, גאקפו ופרימפונג בסגל נבחרת הולנד ליורו 2024

האורנג' רוצים לסגור מעגל ולזכות באליפות אירופה 36 שנים ובאותה מדינה כמו בזכייה ההיסטורית. קומאן הציג את 30 השחקנים, ואן דייק מוביל את ההגנה

דריבל, 16.5/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

36 שנים עברו מאז הזכייה ההיסטורית של נבחרת הולנד ביורו שנערך בגרמניה, ו-36 שנים אחרי, אליפות אירופה חוזרת לאותה מדינה, שם האורנג' ינסו לרשום זכייה שנייה ולהפתיע, כשבטורניר הקודם סיימו כבר בשמינית הגמר, ובמונדיאל האחרון הודחו בפנדלים על ידי נבחרת ארגנטינה שהמשיכה עד הזכייה.

הערב (חמישי) רונאלד קומאן פרסם את הסגל המורחב הוכלל 30 שמות של שחקני הנבחרת, כשבראשם וירג'יל ואן דייק, קפטן הנבחרת וליברפול. יחד עם הבלם הגבוה, ניתן לראות בחלק ההגנתי את נתן אקה ממנצ'סטר סיטי, דיילי בלינד הוותיק מג'ירונה, דנזל דומפריס שהיה נפלא העונה באינטר, מתייס דה ליכט מבאיירן מינכן ומיקי ואן דה ון שחווה עונת בכורה מוצלחת בטוטנהאם. מי שלא קיבל זימון הוא סוון בוטמן, בלמה הנהדר של ניוקאסל. בין הקורות, צפוי ג'וסטין ביילו, שוערה של פיינורד, לתפוס את המקום.

שחקן נבחרת הולנד וירג'יל ואן דייק חוגג. Rico Brouwer/Soccrates, GettyImages
יחזיר את הגביע להולנד? ואן דייק/GettyImages, Rico Brouwer/Soccrates

מקדימה, פרנקי דה יונג צפוי לשתף פעולה עם ג'ורג'יניו וויינאלדום, צ'אבי סימונס או טון קופמיינרס, כשבהתקפה השמות פחות נוצצים מבעבר, אך כוללים את ממפיס דפאי, קודי גאקפו, ואוט וחהורסט ודונייל מאלן. גם ג'רמי פרימפונג, שיכול לשחק גם בעמדת המגן וגם בכנף ורשם העונה 14 שערים ו-12 בישולים בבאייר לברקוזן, קיבל זימון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ג'רמי פרימפונג שחקן באייר לברקוזן. רויטרס
כמה מגיע לו. פרימפונג/רויטרס

הסגל המלא

משחקי הולנד בשלב הבתים:

הולנד - פולין (16.6)
הולנד - צרפת (21.6)
הולנד - אוסטריה (25.6)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully