וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השלישית בארבע שנים: שביונטק העפילה לגמר הטורניר ברומא

המדורגת 1 בעולם לא התקשתה ב-4:6, 3:6 על גוף השלישית ותפגוש את סבאלנקה על התואר בשחזור הגמר ממדריד. פול בחצי אצל הגברים ויתמודד נגד חארי שהפתיע את ציציפאס

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.5/ספורט1

שלב חצאי הגמר בטורניר רומא אצל הנשים נפתח היום (חמישי) עם הניצחון של המדורגת 1 בעולם, איגה שביונטק, שלא התקשתה וניצחה 4:6, 3:6 את קוקו גוף, המדורגת 3 בעולם, בדרך לגמר שלישי ב-4 השנים האחרונות. הפולנייה זכתה כבר פעמיים בטורניר היוקרתי, והיא תפגוש בגמר את מי שהיא ניצחה בטורניר במדריד בתחילת החודש - ארינה סבאלנקה.

שביונטק נקלעה דווקא לפיגור 2:0 מהיר מול גוף ששברה אותה במשחקון ההגשה השני של המשחק, אבל הפולנייה חזרה ל-2:1, שברה את גוף פעם נוספת ועלתה ליתרון 0:1 במערכות עם 4:6. המערכה השנייה הייתה קלה יותר עבורה עם שבירה במשחקון ההגשה השלישי של האמריקאית ועוד אחד באחרון שהשיג עבורה 3:6 ואת הכרטיס לגמר.

סבאלנקה (2 בעולם) התקשתה במערכה הראשונה מול דניאל קולינס (15 בעולם), אך גברה 5:7 במערכה הראשונה וטיילה עם 2:6 בשנייה בדרך לשחזור הגמר ממדריד.

איגה שביונטק טניסאית. GettyImages
ממשיכה בשלה. שביונטק/GettyImages

אצל הגברים, המשיך שלב רבע הגמר עם טומי פול האמריקאי (16 בעולם) שגבר על הוברט הורקאץ' (9 בעולם) 5:7, 6:3, 3:6. פול יתמודד נגד ניקולאס חארי הצ'יליאני המפתיע (24 בעולם) שהימם את סטפנוס ציציפאס (יוון, 8) עם 6:3, 5:7, 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully