וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדאבל בסכנה? אדרסון סובל משבר וייעדר ממשחקי הסיום של סיטי

הברזילאי שנפגע בעינו נגד טוטנהאם סיים את העונה, אורטגה יעמוד בין הקורות מול ווסטהאם במחזור הסיום ובגמר הגביע נגד מנצ'סטר יונייטד

תקציר: טוטנהאם - מנצ'סטר סיטי 2:0/ספורט1

מנצ'סטר סיטי עלתה לפסגת הפרמיירליג שלשום (שלישי) בזכות הניצחון על טוטנהאם במשחק ההשלמה ו-90 דקות לפני סיום הליגה האנגלית, היא תלויה בעצמה במאבק האליפות מול ארסנל. פפ גווארדיולה ושחקניו ככל הנראה יזכו באליפות הרביעית ברציפות - הישג היסטורי שאף אחת לא עשתה קודם לכן בממלכה אם מנצ'סטר סיטי אכן תשלים את המשימה, שבשבילה היא צריכה לנצח את ווסטהאם שנראית רע בתקופה האחרונה או לקוות למעידה של ארסנל שתארח את אברטון במשחק המקביל.

בכל אופן, הסיטיזנס אישרו הערב שמי שלא יעמוד לרשותם במשחק סיום העונה נגד ווסטהאם וגם לא בגמר הגביע נגד היריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד בשבת הבאה (25 במאי) הוא השוער הברזילאי אדרסון, שנפגע בפניו מול התרנגולים וסובל משבר קטן בארובת העין.

סטפן אורטגה מחליף את אדרסון בשער מנצ'סטר סיטי. רויטרס
יחזור להרכב. סטפן אורטגה/רויטרס

אדרסון אמור להיכלל בסגל נבחרת ברזיל לקופה אמריקה כמתוכנן, אבל בהתאם להודעת הסיטיזנס לא יעמוד בין הקורות בשני המשחקים הבאים. המשמעות היא שלשער ייכנס סטפן אורטגה הגרמני, שהצטיין ב-21 הדקות שלו ביום שלישי בלונדון - הוא מנע שני שערים מדיאן קולוסבסקי ואחר כך סיפק הצלת ענק באחד על אחד מול יונג מין סון. לא במקרה אחרי המשחק גווארדיולה אמר ש"אם לא אורטגה, ארסנל הייתה אלופה" וגם הקשר רודרי הודה: "הוא הציל אותנו".

אורטגה שיחק לא מעט העונה ביחס לשוער שני בסגל וגילה יכולת טובה בכל הזדמנות שקיבל. בסך הכל רשם העונה שמונה הופעות בפרמיירליג (541 דקות), חמש בגביע האנגלי, שלוש בליגת האלופות וגם עמד בשער במגן הקהילה ובהפסד לניוקאסל בגביע הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully