וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין העליון צפוי להכריע האם יתקיימו משחקי מבחן לליגת העל

16.5.2024 / 16:14

אחרי שבאיגוד הכדורסל לא כינסו את ההנהלה בדרישה החדשה של מנהלת הליגה לא להוריד את נועלת הטבלה ללאומית, הנושא צפוי לעבור לבית הדין העליון כשהנטייה היא להשאיר את המצב על כנו ולהוריד את האחרונה ללאומית

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.5/ספורט1

כחודש אחרי שדירקטוריון מנהלת הליגה בכדורסל הודיע לאיגוד הכדורסל כי הוא דורש לקיים משחקי מבחן בין הקבוצה שתסיים במקום האחרון בליגת העל לבין הקבוצה שתפסיד בגמר הלאומית, נראה כי העניין יוכרע על ידי בית הדין העליון של האיגוד ולא על ידי ההנהלה.

לאחר מינויו של עמוס פרישמן לתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל לא כינס היושב ראש החדש את ההנהלה מעבר לישיבה החגיגית לאחר בחירתו, ולאור לוח הזמנים הצפוף הנושא צפוי לעבור לבית הדין שיכריע.

עמית אהרוני, הפועל גלבוע/גליל. עילאי אהרוני מנהלת ליגה לאומית Winner, אתר רשמי
גלבוע/גליל במרחק ניצחון מעלייה לסדרת הגמר/אתר רשמי, עילאי אהרוני מנהלת ליגה לאומית Winner

כזכור, הנהלת האיגוד אישרה פעמיים מאז תחילת המלחמה כי שתי קבוצות יעלו מהלאומית למרות שאין שחקנים זרים העונה בליגה, ובמנהלת הליגה, שם לא מעוניינים להוריד את הקבוצה שתסיים אחרונה ללאומית, דורשים כחלופה לערוך משחקי מבחן. ההערכות הן שבית הדין העליון לא יקבל את החלטת המנהלת, אך הדברים יתבררו רק לאחר דיון.

הפועל גלבוע/גליל מוליכה 0:2 בסדרת חצי גמר הפלייאוף של הלאומית על מכבי רחובות, ורחוקה ניצחון ממשחק הגמר שאמור לפי המתווה המקורי להבטיח לה חזרה לליגת העל. הסדרה בין נתניה לנהריה תצא הערב (חמישי) לדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully